Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°9°

We hebben een aantal aanbieders voor 94Rooms voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast 94Rooms in het Nederlands

Onverwachts bij dit BB terechtgekomen, door overmacht ander BB. Prima kamer met douche/toilet en sfeervol ingericht. Bevindt zich in een appartementencomplex nabij het Vaticaan en Vaticaansmuseum en een winkelstraat, Lekkere restaurants volop.. Op de hoek van een metro-halte en 5 minuten van busstop waar heel veel bussen stoppen. Ook het oude centrum bereik je binnen 20 minuten. Ontbijt is wel eentoning en Italiaans, maar heerlijk om ontbijt op bed te nuttigen, of dat je meteen daarna op pad kunt. Ontbijttijdstip wordt in overleg met elkaar bepaald. Eigenaars behulpzaam en vriendelijk. Kennen Rome erg goed.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• AdresVia degli Scipioni 94 192(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 94Rooms in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 94Rooms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.