Tijdelijk €25 aanbetaling

58 Le Real De Luxe

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast 58 Le Real De Luxe voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over 58 Le Real De Luxe

• 8Sietske30-12-2010

Goede uitvalsbasis voor het bezichtigen van Rome

Mooie kamer met mooie badkamer. Het ontbijt is echt slecht, maar dat kan natuurlijk lekker in de stad... Het is in het begin even zoeken naar het hotel, omdat het op de tweede verdieping van een pand is, en het staat alleen met een klein bordje op de muur naast de deur. Wij hadden een kamer aan de achterkant, dus geen geluidsoverlast gehad. Heerlijk geslapen!

• 7Regina19-08-2009

Centraal gelegen

Het hotel ligt midden in het centrum aan een drukke straat, wij sliepen aan de hoofdweg en hadden daar geen last van. De kamer was netjes en verzorgd. Het ontbijt was gewoon ronduit slecht; witte verpakte toast, bestek ontbrak, heel erg weinig beleg, vleeswaren te lang buiten de koeling, verpakte plakjes kaas, mierzoete croissants, alles werd niet goed aangevuld. koffieautomaat niet schoon en als laatste, de afwerking van de keuken moest nog gebeuren. Kortom; een goede kamer, maar ga buiten de deur ontbijten!!!!

• 8Nicole04-03-2009

Mooi hotel, prima ligging, vriendelijk personeel.

Kamers zijn mooi, prima centrale ligging. Dichtbij het station en op loopafstand van vele bezienswaardigheden. Personeel erg behulpzaam.

Bed & Breakfast 58 Le Real De Luxe info

Soort hotel