We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

1.686

4-sterren accommodaties Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Heerlijke camping, maar chauvinisme mag wat minder

Michiel,
    29-12-2018

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Fabulous Village

Human Company

Prima 4 sterren hotel in het centrum van Rome

Marijn,
    21-12-2018

Het hotel heeft een geweldige ligging in het centrum van Rome. Station Termini ligt op 5 minuten loopafstand en vanaf daar kan je de hele stad door. De kamer was wat klein, maar prima te doen. Heerlijke regendouche en een lekker bed. De temperatuur op de kamer werd geregeld bij de receptie, waardoor het wat warm was op de kamer. Voor een temperatuurswisseling kon je terecht bij de receptie en zij wijzigen de temperatuur in je kamer. Het ontbijt was klein en gezellig, maar absoluut voldoende! Al met al een super geschikt hotel voor een stedentrip in Rome!

Gereisd met partner in december 2018

Perfect ligging en Top prijs-kwaliteitsverhouding

Ralf,
    8-12-2018

Heerlijk hotel met een perfecte ligging. Kijk van tevoren even op google maps waar de ingang ligt (naast de grote letters RESTAURANT/BAR).

Personeel is uiterst vriendelijk, helpen waar nodig en geven goede uitleg over Rome. Je krijgt bij deze uitleg een plattegrond mee welke wij dagelijks hebben gebruikt.

Vanuit deze accommodatie was alles te voet af te leggen mits goed ter been natuurlijk. Wij hebben in 4 dagen 47km gelopen 👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻

Kamer was Prima. Wi-fi was minder en bereik was er bijna niet maar dit kan aan onze kamer gelegen hebben.

Ontbijt was prima.. niet megaveel keuze maar met een heerlijke verse cappuchino begint je dag toch heerlijk.

Al-met-al was dit hotel Top gezien de prijs-kwaliteitsverhouding. Als wij weer naar Rome gaan is de kans groot dat wij hier weer overnachten.

Mvg

Ralf

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel

Michella,
    16-11-2018

Echt een top hotel.

Personeel was aardig en behulpzaam en spraken goed Engels.

De kamer was schoon en netjes en voor het geld zeer goed.

De ligging is perfect alle bezienswaardigheden zijn goed lopend te bereiken net als station termini.

Gereisd met vrienden in november 2018

vanaf de eerste verdieping zeker geen 4 sterren

Westfries,
    20-10-2018

Top, Ontzettend aardig personeel en prima ontbijt.

Tip, kleine kamers, geen raam, gehorig

Gereisd met partner in oktober 2018