Bed and Breakfast 3 Coins Trevi Fountain

Italië, Lazio (Latium), Rome

8Fantastisch

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor 3 Coins Trevi Fountain voor je op een rij gezet:

7 reviews over Bed and Breakfast 3 Coins Trevi Fountain

• 8Mees van den Bosch16-09-2016

alleen door de ligging een rake keuze !

Goed bed...(héél belangrijk in een grote stad als Rome, waar veel gelopen wordt).. goed ontbijt en vanuit het hotel onmiddellijk in Hartje Stad !!

Personeel was altijd bereid enige leuke tips te geven. Hebben we gretig gebruik van gemaakt.

Ik kan zelfs met de grootste moeite niets onaardigs vertellen. Tevredenheid alom.

• 9marieke17-09-2010

helemaal goed

Geweldige plek! De kamers zijn netjes en het sanitair prima. Alles een beetje met de Itialiaanse slag, maar dat maakt het nu juist zo leuk. Net of je in je eigen huis logeert! De ge wel di ge ijssalons en trettoria's in de buurt maken veel goed van het matige ontbijt, dat overigens in een charmant, piepklein keukentje wordt geserveerd. Aanrader!

Alleenreizend

• 9Claudia27-04-2010

Perfect, volgende keer weer

Ik sluit me ook bij mijn voorgangers aan. Ligging is perfect en daar was het mij om te doen. Veel op je kamer ben je toch niet. Wij hadden een kamer op zolder en die was inderdaad erg klein maar wel schoon, met raam en airconditioning. Badkamer was heel erg netjes op de gang. Ik kan iedereen die niet erg om luxe geeft deze B&B van harte aanbevelen. Ik ga er zeker nog eens naar terug. Fantastisch om 5 stappen voor deze prijs van de Trevi Fontein te kunnen logeren.

• 7Jan30-12-2008

'perfect'

3 coins is de perfect voor mensen die het 'oude'Rome per voet willen verkennen. Het ligt super centraal. De kamer zijn misschien wel niet luxe/groot, maar de prijs is hier ook op gebaseerd. Alles is wel schoon! Het ontbijt is niet bijzonder en ook moet je heel wat trappen belopen voordat je bij je kamer bent. Maar ondanks dat, blijf ik erbij dat dit de 'perfecte' uitvalsbasis is.

Met oudere kinderen

• 7peter22-04-2008

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan: het hotel ligt welhaast perfect nabij de Fontana di Trevi, de Spaanse Trappen, het Pantheon en Piazza Navona. Het hotel is klein maar knus. Nadeel is inderdaad dat je flink wat trappen moet beklimmen voordat je bij je kamer bent - en dat doet zich voelen als je al de hele dag hebt gelopen. Maar de kamers zijn schoon, de badkamer op de gang is vrij recent en eveneens schoon. Zoals al gezegd stelt het ontbijt bij 3 Coins niet veel voor, maar dat is nu eenmaal eigen aan Italië. Een aanrader, volgende keer gaan wij weer naar dit hotel.

• 0Miranda03-03-2008

De ligging is echt perfect. Alleen die trappen. Je moet echt ver naar boven en er is geen lift. De kamertjes zijn erg klein en laag. Maar de ligging is echt perfect. Alles ligt vrijwel op loopafstand. En de trevi fontein om de hoek.

Met vrienden

• 8Fraggle Jet29-03-2007

B&B op een perfecte lokatie: 50 mtr van de trevifontein. Verwacht voor deze prijs niet teveel luxe, maar het is een prima plek voor een korte stedentrip. De kamertjes zijn klein, maar vooral erg láág. Mijn vriend kon niet overal in de kamer staan. Douche en toilet op de gang, maar lekker schoon. Het ontbijt stelt niets voor, maar italianen ontbijten zelf eigenlijk ook nauwelijks! Voor deze prijs vind je op zo'n lokatie niets! Als wij nog een keer naar Rome gaan, dan slapen we weer hier!

Anders

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis

• AdresVia Dei Crociferi 26 00187(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website