Bed and Breakfast 207 Inn

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfastinfo

5 reviews over Bed and Breakfast 207 Inn

• 1lennart07828-08-2016

dichte deur bij aankomst, oplichting!

Bij aankomst bij Hotel 207 Inn stonden we voor een dichte deur. Er werd niet open gedaan en telefonisch kregen we niemand te pakken. Na 20 minuten waren we best in paniek en bij mijn laatste poging werd er opgenomen. Na nog eens een half uur wachten kwam er iemand aan, zonder enig excuus begon deze man over 65,- toeristenbelasting die we direct contant moesten afrekenen, ik vond dit een heel hoog bedrag en zou er ook voor moeten pinnen, we mochten het dan na veel moeite wel later aan m betalen. Later die week vroeg een medewerkster om de 65,- waarna ik uitleg vroeg over het bedrag aangezien de toeristenbelasting volgens de website 4,- p/d p.p. is. 5x8,- is nog geen 65,- tot mijn grote verbazing kwam ze toen met het verhaal dat wij te laat waren bij het inchecken terwijl wij vanuit het vliegveld rechtstreeks door waren gegaan naar het hotel. Op een papiertje had haar collega opgeschreven dat wij er om 00:30 waren Dit klopt niet we waren er om 20:00 uur! Ik kon het aantonen met mn telefoon omdat ik ze om die tijd zoveel keer heb opgebeld. Toen pas bonden ze in en kon ze de 30,- boete voor het te laat inchecken niet in rekening brengen.

Het is heel slecht dat dit hotel, wat overigens een B&B is i.p.v. een hotel(!), op deze manier extra geld van haar klanten wil krijgen, dat is pure oplichting! Om het nog maar niet te hebben over het feit dat je er bij aankomst voor een dichte deur staat! Daarbij is het misleidend dat je in een kamer wordt gestopt zonder balkonnetje die wel op de website staat, die kamer was naast ons en stond de hele week leeg. We hadden maar 1 lamp omdat de rest kapot was en de schoonmaker kwam s ochtends met een ontbijtje, er stond 1 stoel dus voor 2 personen moet je het op je bed opeten..

• 9Bezoeker april 201617-04-2016

Voor herhaling vatbaar! Mooi historisch pand.

We vonden de locatie en sfeer van de accommodatie heel fijn! Dicht bij de St.Pieter en de rivier. Het is een levendige buurt met winkeltjes en een markt voor de deur. De metro is op de hoek van de straat. De koffiebar van Mac Donalds die erg goed is, zit naast de B&B.

We werden 's ochtends wakker van mooie gitaarmuziek onder ons raam door een straatartiest. Het heerlijke ontbijt werd op de kamer geserveerd. Je kan bij aankomst bestellen wat je graag wil bij je ontbijt. Op de dag dat we vroeg moesten vertrekken kregen we de avond van te voren een ontbijtpakket met waterkoker om thee te maken, heel attent. Her personeel is erg vriendelijk. De kamer is mooi ruime en pastelgroen met nette badkamer, airco is aanwezig. Jammer dat de WIFI bij ons niet werkte. Ook na 2x aangeven is dat niet veranderd. Klein minpuntje voor een prachtige B&B. Als we weer in Rome zijn komen we zeker terug!

Met oudere kinderen

• 7Petra Blok27-09-2013

Goede bead/breakfast

Kamers zijn schoon, maar wel klein. Badkamer ook schoon, maar wel een smalle douche met niet zo veel water.. Vond het wel bijzonder dat een tweepersoonsbed een uitgetrokken bedbank was. Dat verwacht je toch niet echt. Ligging aan drukke straat, dus wel veel lawaai. Maar tegelijk ook weer erg gezellig met allelei restaurantjes. Ontbijt stelde niet zoveel voor, broodje en thee/koffie of sap.

Maar het Vaticaan op 5 min lopen!

Al met al goed om zo in Rome te verblijven!

Met oudere kinderen

• 9Linda26-08-2010

Ontzettend leuk klein simpel prima B&B

207Inn in Rome is een bed en breakfast en zo moet je het ook zien. Geweldige locatie 350 meter van het Vaticaan. Heel dicht bij het metro station Ottaviano. Aan een (drukke) winkelstraat. De kamers zijn klein, maar zeer compleet (met kast, kluisje, flatscreen tv (met bijna alleen italiaanse zenders..), bureau met 'minibar' (=koelkastje met wat flesjes water erin)& airco. Zeer nette badkamer. Ik had prachtige openslaande deuren naar een (groot) balkon. Als de deuren dicht zijn, hoor je de straat niet, als ze open zijn, behoorlijk lawaai. Er is airco, maar de mijne werkte niet zo goed. De dag ervoor bestel je via een lijst je ontbijt en dat komen ze bij je op de kamer op de afgesproken tijd brengen. Keuze uit koffie en thee, vruchtensap en wat broodjes. Zeer vriendelijk personeel. Je krijgt de sleutel mee van de voordeur dus je hoeft na inchecken niet meer aan te bellen een komen en weggaan wanneer je wilt. Ik vond het een ideaal verblijf op budget.

Alleenreizend

• 9Linda26-08-2010

Ontzettend leuk klein simpel prima B&B

207Inn in Rome is een bed en breakfast en zo moet je het ook zien. Gewelige locatie 350 meter van het Vaticaan. Heel dicht bij het metro station Ottaviano. Aan een (drukke) winkelstraat. De kamers zijn klein, maar zeer compleet (met kast, kluisje, flatscreen tv (met bijna alleen italiaanse zenders..), bureau's met 'minibar' (=koelkastje met wat flesjes water erin)& airco. Zeer nette badkamer. Ik had prachtige openslaande deuren naar een (groot) balkon. Als de deuren dichtzijn, hoor je de straat niet, als ze open zijn, behoorlijk lawaai. Er is airco, maar de mijne werkte niet zo goed. De dag ervoor bestel je via een lijst je ontbijt en dat komen ze bij je op de kamer op de afgesproken tijd brengen. Keuze uit koffies en thee, vruchtensap en wat broodjes. Zeer vriendelijk persooneel. Je krijgt de sleutel mee van de voordeur dus je hoeft na inchecken niet meer aan te bellen een komen en weggaan wanneer je wilt. Ik vond het een ideaal verblijf op budget. Geboekt via booking.com

Alleenreizend

2 tips over Bed and Breakfast 207 Inn

• Petra Blok, 27-09-2013

Bestel een taxi, vanaf het vliegveld. Lokatie/ingang is niet heel makkelijk te vinden.

• lennart078, 28-08-2016

Oke, het Vaticaan zit er niet ver vandaan maar in Rome stad zit je toch nooit ergens heel ver vandaan. Er is een prima metroverbinding overal naar toe. Laat je ook niet verleiden om van die dure Roma passen of Omnikaarten te kopen, een 72 uur kaartje bij de metro is veel goedkoper en voor de rest heb je die andere kaart echt niet nodig.

0 vragen over Bed and Breakfast 207 Inn

Bed and Breakfast info