Hotel 155 Via Veneto

8,1

4 reviews over Hotel 155 Via Veneto in het Nederlands

Hotel van de bovenste klasse.

., 24-7-2013

Prachtig hotel in de nobele Via Veneto. Zeer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - ook ons vooravond-inchecken werd door een medewerkster afgehandeld. De kamer - een superior tweepersoonskamer - was niet overdreven groot, maar schoon en vriendelijk. De aangeprezen designer-toiletartikelen zijn niet in de badkamer gevonden. Voor de spa moest je apart €19,- per persoon betalen (dit is alleen bij de suites inclusief!). Het ontbijt was heel smaakvol, maar helaas lukte het afruimen niet zo en er ontbrak ook een kleine tafelafvalbak.

Een goed hotel in een goede locatie. Het personeel moet echter dringend worden opgeleid. Bij de receptie en ook bij de ontbijtservice is een opleiding dringend noodzakelijk.

Stedentrip naar Rome.

., 11-4-2013

Een zeer mooi (maar ook heel duur) hotel. We hadden continentaal ontbijt. Dat de vers bereide eiergerechten een extra €15 kosten, is volgens mij niet rechtvaardig. We hadden via American Express geboekt en hebben daardoor een dubbele kamerupgrade gekregen. Hoe de standaardkamer eruit ziet, kan ik niet inschatten.

We hebben een aantal aanbieders voor 155 Via Veneto voor je op een rij gezet:

Uitstekend hotel voor wandelaars.

., 29-2-2012

Voor Italiaanse maatstaven uitstekend hotel, alleen de parkeerkosten van 37.- Euro per dag in de veraf liggende openbare garage met sleutelafgave (voertuig wordt voortdurend verplaatst) vergallen de uitstekende algemene indruk.

We hebben een aantal aanbieders voor 155 Via Veneto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 155 Via Veneto in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 155 Via Veneto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 155 Via Veneto scoort een 8.14 uit 10 op basis van 4 reviews.