Reviews over Orte

Landhuis in mooie omgeving

davnl
    11-8-2013

Mooi landhuis met aantal kamers. Mooie tuin met zwembad voor de nodige verkoeling. Mooi opgezet maar enigszins gedateerd. Vroeger waarschijnlijk bruisend geweest maar nu wat achterstallig onderhoud.

Kamers eenvoudig maar met airco. Sanitair netjes en schoon. Eigenaars ( 2 broers) zeer vriendelijk (spreken bijna geen Engels) en behulpzaam. We hebben er gegeten en dit was voortreffelijk.

Wordt nu waarschijnlijk ook gebruikt voor bruiloften en feesten.

Wij hebben het gebruikt als tussenstop en het erg naar onze zin gehad. Aanrader voor 1 of 2 nachten.

Tutto veramente delizioso

Angela Holla
    1-4-2010

Veramante carino, una sorpresa ottima ci torneremo sicuramente, anche Orte il centro storico è veramente notevole.

Il ristorante della struttura OTTIMO

Angela da Brescia