Reviews over Nemi

We hebben 2x overnacht in hotel Diana Park

j.b. visser,
    21-10-2006

We hebben 2x overnacht in hotel Diana Park. Zeer mooie kamers en badkamer, netjes en schoon. Goed diner en uitgebreid ontbijt.

Aanrader.

Mooi hotel, kamers zien er nieuw, schoon en ruim uit

Sonja,
    7-10-2006

Mooi hotel, kamers zien er nieuw, schoon en ruim uit. Aan de achterkant van het hotel keken we vanuit onze kamer uit op het nemi meer, erg mooi uitzicht. Het ontbijt is niet heel uitgebreid. Om er te komen moesten we door een enorm druk stadje (het was 's avonds). Als je vanuit de richting Rome komt, kun je beter via noordkant van het Albano- en Nemi-meer naar het hotel rijden, deze weg is veel rustiger. Het hotel ligt aan een doorgaande weg, bij het hotel zelf is een restaurant, maar verder is er niets op loopafstand in de buurt.