Vakantiehuis Podere La Cavallara

1 review over Vakantiehuis Podere La Cavallara in het Nederlands

Wegblijven!!!

J.M.C. Roelofs
30-9-2013

Vind U: - een school vliegen (circa 50 stuks) in vrijwel elke kamer (steeds weer andere en/of meer) eigenlijk wel gezellig; - een soepbord vol muizengifkorrels in een keukenkastje een goede voorzorgsmaatregel; - een algeheel uitrustingsniveau waarvoor de term 'spartaans' een understatement is, een uitdagend vooruitzicht; - een hout gestookte pizzaoven (model pizzeria) een uitstekend alternatief voor een huis-tuin-en-keuken oven; - een badkamer die in de DDR anno 1953 zeker niet had misstaan meer dan voldoende; - een huursom van zo'n € 1000,- per week voor dit alles zeker niet teveel, dan is deze accommodatie een absolute aanrader. Zo niet, dan wegblijven en verder zoeken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere La Cavallara in Montefiascone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere La Cavallara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.