Hotel La Carrozza d'Oro

8,2

6 reviews over Hotel La Carrozza d'Oro in het Nederlands

Wat een schitterende plek aan het meer

Wilco van Gelder
24-8-2016

Wij hebben hier een paar nachten geslapen in een heerlijke grote kamer met uitzicht op het meer. Airco is niet nodig omdat het in de avond heerlijk afkoelt, luiken en ramen open en geen muggen. Gastvrouw is ontzettend aardig en helpt met alles. Ontbijt is goed en voor ons Hollanders worden er zelfs plakjes kaas en ham gehaald. Diner in het hotel is zeker aan te raden en wordt bereid door oma in de keuken. Prijs is prima, eten heerlijk. Helaas eigen kussen vergeten mee te nemen. Mail gestuurd naar Hotel en wordt naar Nederland verzonden. Ik ben er van overtuigd dat deze ook in de loop van de dagen binnen komt. Wij gaan hier zeker nog een keer terug !!!

Ontzettend gastvrij!

Liesbeth
8-9-2015

Deze zomer een paar dagen, in dit hotel verbleven. De eigenaren zijn ontzettend gastvrij, ze wilden alles wel voor ons doen. De vrouwelijke eigenaresse spreekt goed Engels, haar man iets minder, maar ook hij deed zijn best.

Het uitzicht vanuit het hotel is echt super mooi, het hotel zelf is niet super de luxe, maar wel netjes en sfeervol.

In de kamer is geen airco, maar door de koelere lucht van het meer, was het 's nachts wel te doen.

De pizza in het restaurant is echt een aanrader!

Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad en gaan zeker nog eens heen!

Prima hotel met 1 minpunt

lonneke102
1-7-2012

Het hotel ligt aan Lago di Belsona. De meeste kamers hebben uitzicht over dit prachtig meer. Hotelkamer is erg klein en heeft geen airco. Dit is het grootste minpunt van het hotel. Toen wij er waren was het ongeveer 35 graden, en dan zonder airco is het echt veel te heet. Ook de badkamer heeft geen raam en afzuiging, dus die warmte trekt ook snel je kamer in. Ook de koelkast werkte niet en 1 stopcontact was kapot.

Ondanks andere berichten, was het personeel erg gastvriendelijk en behulpzaam en de vrouw des huize spreekt goed engels (man totaal niet). Tweede nacht hebben we een ventilator gevraagd en ze gingen direct op zoek. Ontbijt simpel maar goed. Restaurant is zeer aan te bevelen. En de ligging is gewoon prachtig!

Hotel,meer van verwacht.

Schill en Scharloo
9-8-2011

Prachtig gelegen aan het meer.

Op de hoek van de straat,de lekkerste pizza van Italie gegeten.

Wij voelden ons niet echt gasten,stugge vrouw en baas.

Het ontbijt was zeer minimaal,twee toastjes,broodje,kuipje jam en een kop koffie.Wanneer je iets meer wilde,zoals beleg,of sap,dan moest je dat vragen.

Avondeten was niet echt bijzonder.

De kamer heel simpel maar wel schoon.

De televisie was stuk ,en na wat aandringen,eindelijk een nieuwe transformator

Als de nood hoog is. [12]

Fam. de Ridder
10-8-2010

Dit hotel is mooi gelegen aan het meer van Bolsena. Hotel is nogal oudbollig, wat met name goed tot uitdrukking komtt in de zeer matige kamers. Hotel heeft wel (gelukkig) een goed restaurant met uitgebreide menukaart. Gelukkig dat de bijzonder aardige en behulpzame vrouw van de eigenaar nog wel Engels sprak, anders is het wel lastig communiceren. Voldoende parkeerruimte naast het hotel aanwezig. Kortom, voor één of twee overnachtigen is dit hotel wel te doen.

Voor één of twee overnachtingen ???

Fam. de Ridder
10-8-2010

Matig hotel met zeer matige, oudbollige kamers. Restaurant is goed en het geheel ligt mooi langs het meer van Bolsena. Eigenaar spreekt geen woord over de grens maar zijn uiterst vriendelijke en behulpzame vrouw spreekt perfect Engels. Ontbijt is redelijk maar je moet wel om je eitje of Yoghurt vragen. Meer dan voldoende parkeerruimte aanwezig.(4)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Carrozza d'Oro in Montefiascone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Carrozza d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.