Hotel Italia & Lombardi

ItaliëLazio (Latium)Montefiascone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Italia & Lombardi voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 7 reviews

6.6VoldoendeScore uit 7 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Italia & Lombardi

• 7Erwin Brongers22-08-2009

Niet echt een aanrader.........

In augustus 3 nachten verbleven in dit hotel. Het hotel ligt aan een doorgaande weg in Montefiascone. Parkeren is lastig bij het hotel. Er zijn een aantal parkeerplekken, maar die zijn voor algemeen gebruik. Dus je moet geluk hebben of er nog een plekje is. In Montefiascone is weinig te doen. De omgeving is wel mooi, zoals Bolsena. De kamers zijn schoon en netjes maar eenvoudig. De douchecabine is erg krap. Het ontbijt is slecht. Er ligt alleen maar zoetigheid (taart e.d.), geen brood of vleeswaren. Alleen maar jam en toast. Het personeel is vriendelijk, kan ook redelijk engels. Dus daarmee kun je je nog aardig redden. Al met al niet iets om nog een keer naar toe te gaan!!

• 5Hajo10-08-2008

Niet echt aan te bevelen ...

Het hotel ligt inderdaad aan een drukke kruising, je kan wel goed parkeren in de straatjes rondom het hotel. Het ontbijt was slecht, alle zoet beleg was minimaal 2 maanden over de datum. Verder geen kaas o.i.d bij het ontbijt. Het dak van de kamer was laag, wij hadden een kamer op de 4e verdieping. Het dakterras was wel schitterend. Het personeel sprak weinig Engels, en vaak liep het personeel met lange gezichten rond. Het diner was redelijk goed, jammer alleen dat er niet echt veel te doen in de omgeving van Montefiascone.

• 7jolanda05-08-2008

Prima hotel

Prima hotel in het centrum van Montefiascone. Het stadje zelf is niet veel aan maar de omgeving biedt vele mogelijkheden. De kamers zijn schoon en ok. Wel had 1 van onze kamers geluidsoverlast van een pizzeria aan de achterkant. Het ontbijt is uitgebreider dan een standaard Italiaans ontbijt, maar toch niets om over naar huis te schrijven. Vanwege de lage prijs, waren wij nogal huiverig voor het avondeten, maar dit bleek elke avond een feestje! Dit was authentiek Italiaans. Voor 8 euro p.p. kregen wij elke dag 3 gangen+bijgerecht. Dit eten was altijd vers en huisgemaakt: een pasta naar keuze, gevolgd door vlees of vis naar keuze met bijgerecht naar keuze en tenslotte een dessert naar keuze. Ik kan dit iedereen (die waardering heeft voor de Italiaanse keuken) aanbevelen. Mensen die liever van een buffet eten of liever friet met een hamburger eten moeten dit niet doen!

• 7jan en lammie jansen11-06-2008

de kamer zag er prima uit. De plaats om te dineren was om te gillen. Het ontbijtbufet was gigantisch slecht, er was geen plakje vlees of kaas te bekennen alleen maar zoetigheid en echt waar alleen maar plakjes droog brood.

• 6Lavendel29-09-2007

Eenvoudig hotel. Nette kamers Ontbijt matig Diner goed. Druk stadje en het hotel ligt op kruising van 8 wegen.

• 7Jacquelien en Coen05-07-2007

Parkeren in deze plaats is een ramp. Er zijn 2 á 3 parkeerplaatsen schuin naast het hotel, maar daar mag iedereen parkeren uds je moet geluk hebben om je auto kwijt te kunnen. Het avond eten is niet heel slecht, maar uit eten gaan is lekkerder. De maaltijden zijn wat simpel, zowel ontbijt als diner. De kamers zijn prima, alleen wat gehorig. Het personeel is erg aardig en spreekt voldoende engels om je goed te kunnen redden.

• 7Erik & Harriëtte27-08-2006

Leuk hotel in het centrum van Montefiascone. De kamers zijn eenvoudig het personeel heel vriendelijk. Het ontbijt vonden we niet zo lekker. Parkeren is mogelijk vlak bij het hotel. De eigenaren hebben ook een café bij het hotel. Hier komen de mensen uit het dorp langs om even snel een kopje koffie te drinken.

Hotel Italia & Lombardi info

Facilities