Hotel Altavilla

ItaliëLazio (Latium)Montefiascone

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Altavilla voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 11 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 11 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Altavilla

• 5Fran19-10-2011

Snel voorbij gaan.

ZEER matig hotel,oud, aan drukke weg. Kamers klein, eten kun je beter ergens anders doen. Gelukkig waren we maar 1 nacht hier, op doorreis.Snel wegwezen hier.

• 6Ben17-08-2011

Matig hotel!

Hotel Altavilla is een echt Italiaans hotel met alle nadelen van dien. Kapotte gordijnen en een doucheknop die je op de tenen valt; gelukkig maakt de kamer zelf veel goed... de kamer is ruim en netjes, hoewel de vloer wel een boenbeurt kan gebruiken. De eigenaar is vriendelijk en spreekt goed Engels, maar is zelden aanwezig. De rest van het personeel kijkt vreselijk chagrijnig en er is er maar eentje die snel werkt. Het ontbijt valt ook tegen... de eerste dagen was het brood gewoon oud... en dat heeft niets met een Italiaans ontbijt te maken. Veel zoetigheid en een beetje kaas en gekookte ham. De koffie komt uit een automaat en is niet lekker. Het personeel drinkt dan ook koffie die uit de automaat in de bar komt! We hadden half-pension geboekt, maar hebben slechts één avond in het hotel gegeten. Zo slecht hebben we het nog niet meegemaakt... lasagne van de Lidl als voorgerecht, een vet stukje vlees met salade als hoofd en een homp meloen als nagerecht. Niet voor herhaling vatbaar!

• 7bernard.de.waard24-06-2011

Klantvriendlijk huislijk Italiaans, goedkoop

Zeer klantvriendelijk hotel waar normaal al gek genoeg is. Kortom eenvoudig maar waar voor je geld voor weinig. Het ontbijt zou beter kunnen, aangezien er geen eetbaar brood wordt voorgeschoteld. Iedere dag zijn wij naar de Spar gegaan. Wij zijn er 11 dagen geweest en elke dag iets anders gegeten. Het is eenvoudig maar het smaakte wel. Bediening is amateuristisch maar wel klantvriendelijk, jammer dat ze geen Engels praten. Voor de kinderen is er weinig te bleven, al is er net achter het parkje (400m) een redelijk nieuw speeltuintje aanwezig. Een ijssallon is tevens ook iets te dichtbij aanwezig.

• 7H. Grajales Restrepo03-10-2010

Goed hotel voor Rome + Kust

Dit is een perfect hotel als je van plan bent om Rome te bezoeken in je rondreis door Italië. Kamers zijn simpel, maar netjes. Vriendelijk personeel ( spreken goed Engels ). Niet gegeten bij dit restaurant.

• 10henk en sandra30-08-2010

Zeer gastvrij verblijf.

Erg leuke tijd gehad in Monte Fiascone. Vriendelijk en gastvrij personeel. Eigenaar spreekt goed Engels. Prachtige omgeving, heerlijk meer op een paar kilometer van het hotel. Nog niet zo veel niet-italiaanse toeristen in de omgeving. Trip naar de kust, naar Rome of naar Toscane is vanuit hier goed mogelijk.

• 7sandra28-07-2010

huwelijksreis

erg leuk en vriendelijk ontvangen we waren het enigste stel in het hotle die week dus we zijn samen met unberto wezen toeren en hebben heel veel lol gemaakt

• 7John en Lia02-09-2008

Beetje ouderwets hotel

Ziet er van buiten goed uit, hotel was gesloten toen we aankwamen dus moesten we wachten. Eigenaar spreekt goed Engels en was behulpzaam. Kamers waren schoon maar erg ouderwets goede uitvalsbasis voor bolsena e.o. ontbij stelde niet veel voor, dame was om 9:15 al begonnen met het opruimen en was zo sjaggie als het maar kon zijn, koffie niet te pruimen komt uit automaat. Als je niet te veel eisen steld is het goed te doen.

• 8Jan31-07-2008

aanrader

Prima hotel. Personeel erg vriendelijk. Men kan met engels terecht wat in Italie een pluspunt is. Nette royale kamer met waterkoker. Minpunt is de te kleine lift.

• 8Anita Greinwald13-08-2007

Ich komme nun seit 7 Jahren - manchmal zweimal im Jahr - ins Altavilla und fühle mich jedesmal sehr wohl dort. Es ist wie zu Hause. Der Besitzer ist rührend besorgt um seine Gäste und tut alles, damit sie sich wohlfühlen. Freue mich schon aufs nächste Mal in Montefiascone im Altavilla bei Umberto.

• 7Iet19-05-2007

7 - 7 - 8 - 8 - 7 - 9 - Leuk hotel. Zeer royale kamer. Goede bedden. Eten was goed. Goede service,hotelier ging mee naar apotheker om als tolk te fungeren.Mooie omgeving. Orvieto zeer de moeite waard. Vanaf Orte treinverbinding met Rome. Kortom zeer geslaagde vakantie.

Hotel Altavilla info

Building information