Hotel Villa Vecchia

+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Villa Vecchia

• 4Janneke11-08-2015

zoek iets anders!!

Vergane glorie, personeel op één enkeling na erg onvriendelijk. Ze hadden ooit een mooi buitenterras maar serveren het smaakloze eten in een nare donkere kelder waar de bediening denk ik al jaren opgesloten zit. Mooi zwembad maar slechts twee ligbedden. Douche stuk was duidelijk al jaren zo werd niets aan gedaan. En als je je voeten wil wassen succes, mij is het niet gelukt, zo klein. En het zou fijn geweest zijn als ze af en toe langs het zwembad lopen of iemand iets zou willen drinken, hebben nu onze eigen drank en chips gehaald, sorry mensen gemiste inkomsten.

• 9Van den Broeck Roger01-09-2014

Fantastisch hotel

Villa vechia in Monte Porzio Catone Is een Prachtig Hotel voor een lage prijs Wij hebbeen er 14 dagen verbleven en hebben eigelijk maar 1 opmerking en dat is het kleine zwembad Het eten is zeer goed, bediening aan tafel veel afwisseling,vriendelijbediening. Kamers ruim en goede bedden . Receptie behulpzaam en vriendelijk personeel.

• 7lineke osinga16-03-2014

Niet a la carte gaan dineren indit hotel

Hotel is OK, maar ga hier geen gebruik maken van het restaurant.Personeel en het eten is slechter dan slecht en dus ook veel te duur.

• 7C. van Merrienboer28-09-2011

Helaas gaan we niet meer terug.

De kamer: Zeer schoon, dagelijks schoongemaakt. Zeer klein; de ramen zitten hoog: je kunt niet buiten kijken (gevangenisgevoel). Gevraagd naar een andere kamer. Alle standaardkamers waren hetzelfde. Per kamer was er slechts één stoel. De kamer lag aan de feesttent. Krijsende kinderen, muzieklawaai; zeer hard pratende mensen…… Het hotel: Zag er geweldig uit. Het ontbijt: Brood, beleg, ei, thee worden zeer slecht aangevuld. Op zondag was het brood om 9 uur al op. Diner: Goed verzorgd; goed van smaak. Weinig variatie in menukeuze; het brood vooraf is steeds zeer hard. Het personeel van de receptie spreekt Engels. Overige personeel alleen Italiaans. Op de receptie is men puur zakelijk. Een vraag van: hoe was de reis of i.d. is er niet bij. Omgeving: Frascati is een vuile stad en heeft weinig voor de toerist te bieden. Het vuil staat in de straten opgestapeld. De wegen in de omgeving zijn zeer smerig. Overal ligt zeer veel zwerfvuil. Eindoordeel: Voor ons zeker geen 4 sterren waard.

• 8Tom jacobs08-04-2011

slechte treinverbinding

Onze 2e stedentrip met vd Valk-reizen wederom SUPER!! Goed hotel voor een niet te geloven prijs/kwaliteit, goed uitgebreid ontbijtbuffet en prima diners. Vriendelijk bedienend personeel. De gratis shuttlebus heel fijn, alleen jammer dat de receptie bij reserveren niets van de vertrektijden van de trein weet. De vertrektijden op de folder van het hotel geven tijden aan die echt niet kloppen. We werden op Zo. 09:10 weggebracht naar het station (10min.) de trein vertrekt 10:45!! Zondagavond vanuit Rome om rond 22:00 terug? Vergeet het maar pas de volgende ochtend om 7 uur! Dus met taxi terug voor slechts 45 Euris! Rome Termini volgens bord naar perron 28 voor vertrek naar Frascatie 400m lopen. We komen aan, fout! Terug voor nieuwe aanwijzing (alleen in vertrekhal af te lezen) nu naar perron 15 ook weer 400m (ruim anderhalve km gelopen gelukkig zonder bagage!) Conclusie, goed hotel de trein een ramp!

• 9Ilse31-07-2010

Mooi hotel

Een week in dit hotel verbleven. Het is een erg mooi hotel. De kamers zijn schoon en ruim genoeg. De badkamer was ook netjes met een lekkere douche.Geen enkele kamer heeft een balkon. 's Morgens was het ontbijt naar ons idee prima. Gekookte eitjes, ham, kaas, verschillende soorten brood, cornflakes etc, fruit, sapjes. Zwembad is niet groot en er zijn weinig ligbedjes, maar is wel lekker om na een dagje weggeweest te zijn even af te koelen Vanaf Frascati zit je met trein zo in het hartje van Rome. Vanuit het hotel gaat een busje naar het treinstation en in de trein terug kun je het hotel bellen, zodat ze je weer komen ophalen. In de omgeving van dit hotel is verder niet veel te doen, ook weinig leuke plaatsjes. (Frascati is wel leuk, hier kun je heen met het shuttlebusje). Alles is erg gericht op Rome. Naar Napels rijden kan ook, dat is 2uur met de auto. Ook kan het met de trein. Er gaat een trein vanaf Rome Centraal naar Napels.

• 10Familie J Velthuis25-06-2010

Wat een sprookje van een hotel

We hebben een fantastische week achter de rug, wat een feest om in dit mooie hotel te mogen verblijven en voor deze prijs, ook hulde aan vd Valk! De service die deze mensen aan hun gasten verlenen is super, eigenlijk een beetje on Italiaans. Elke dag kon je met het shuttle busje naar de trein worden gebracht en gehaald, voor niets! Het ontbijt was elke morgen een feest, je kon je niet voorstellen wat er allemaal was, croissants, cakes, gebakken eieren, broodjes, cappucino, sapjes, vleeswaren, kaas, allerlei zoet, zuivel....en dan de accomedatie zelf, luxe, schoon , gewoon heerlijk om Rome in alle rust te bekijken en daarnaast lekker vakantie te vieren

• 10Jos en Astrid Velthuis25-06-2010

Wat een sprookje van een hotel

Hotel Villa Vecchia, we hebben hier een fantastische week beleefd, wat een service geven deze mensen en dat voor deze prijs, waarbij bij vd Valk hebben geboekt, het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Elke morgen was het een feest omte mogen ontbijten, allerlei lekkers, broodjes, stokbrood, gewoon brood, vleeswaren, kaas, gebakken en gekookte eieren, diverse cakes, croissantje...en dan elke dag met het shuttle busje naar het station worden gebracht en weer worden gehaald, je hoeft maar te bellen of ze staan er weer binnen 10 minuten! Nee dit kan ik iedereen aanraden die Rome op haar gemaktje wil bezoeken en daarnaast nog lekker vakantie wil vieren! Top!

• 9tg230307-05-2010

Schitterend hotel met perfecte rustige ligging

Hotel Villa Vecchia is echt een hotel dat ik iedereen kan aanbevelen. Rome is zeer eenvoudig te bezoeken. De gratis shuttlebus van het hotel brengt je in 5 minuten naar Station Frascati, hier neem je de trein naar Rome en een half uur later sta je bij Station Termini in het centrum van Rome, perfect. Na en dagje Rome weer terug met de trein, onderweg de receptie even bellen en de shuttlebus brengt je weer snel terug in het hotel. In het hotel ook een uitstekend restaurant met heerlijke regionale wijnen tegen een zeer betaalbare prijs.

Hotel Villa Vecchia info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij