Villa Laurentia

VillaWeer vandaag32°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Laurentia voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Laurentia in het Nederlands

Geweldig vakantiehuis

Nicole
21-7-2010

Zeer mooie en ruim vakantiehuis met uitzicht op de olijfgaarden. Modern en schoon. Mooie grote ruimten zodat je ook met de groep samen kan zitten. Iedere kamer heeft een eigen badkamer, en op de begane grond is een slaapkamer met badkamer voor mindervaliden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Laurentia in Magliano Sabina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Laurentia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Laurentia scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.