Bed and Breakfast

16 reviews over Bed and Breakfast Casale del Passatore in het Nederlands

Geen luxe maar basic!

Genieters
28-10-2018

Uitstekend uitvalbasis vlakbij de autobaan, geschikt voor op doortocht (Rome, zuid Italië) voor een kort verblijf. De gastheren zijn behulpzaam en hebben goede ideeën voor uitjes in de omgeving. De accomodatie en tuin kunnen wel wat aandacht gebruiken. Ook kun je van hieruit makkelijk met de trein naar Rome.

De kamers waren netjes en schoon kleine badkamer, het bed was niet comfortabel onderstel was een plank. De algehele aanblik kan beter van de accomodatie. Het ontbijt is karig daar in tegen is het avond eten goed verzorgd je eet wel gezamelijk aan één tafel. Verwacht geen luxe maar meer eenvoud, wel persoonlijke aandacht en gezelligheid.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Helaas niet veilig, gastvrij en kindvriendelijk

ssa
19-9-2018

Wij dachten n.a.v. de goede referenties op Facebook en Zoover een mooie week tegemoet te gaan bij Coen en Rene. Bij aankomst bleek dat helaas anders te zijn. De fundering van de vakantiewoning is gebroken hoorde we van de eigenaar en daarom is de gasleiding afgesloten. Koken op campingstel. Het huisje heeft mooie ruime slaapkamers, maar matrassen zijn doorgezakt. In de ouderslaapkamer een heel vies matras. In de natte ruimtes zijn de lichten met ducktape vast gemaakt. Buiten op het achter terras lag een oud bed, oude stoelen en kapot luchtbed vorige gasten. Het terras voorzicht betreden i.v.m. zonnende slangen. Voor de sommige ramen zit een hor, maar de luiken kunnen niet dicht. Het zwembad is open van 10- 17. Op het voelbalveld was het gras te hoog om in te spelen en hier zaten slangen. Eigenaren zaten vast geplakt aan hun telefoon. Helaas niet zeggen dat het hier veilig, gastvrij en kindvriendelijk. Er zijn van die locaties waar je van te voren een hoge verwachting bij hebt, gezien de afbeeldingen en beoordelingen, maar na aankomst het beeld ernstig bijgesteld moet worden. Casala del Passatore is zo’n bestemming. Wellicht dat de B&B gast een andere ervaring hebben dan gebruikers van het vakantiehuisje, maar ook die moet opvallen dat beeldvorming niet strookt met de feiten. Anders dan foto's doen vermoeden is dit verre van verzorgd. De hygiene was ver te zoeken. De heren weten niet waar ze mee bezig zijn. Helaas laat deze review niet meer dan 950 teken toe. Lang verhaal kort: Een zeur van een gastheer (Rene), geen goede mogelijhkheid om huisje te luchten. Doorgezakte bedden. Last van bedwatsen, lampjes met plakblad, loshangende stopcontacten en schakelaars, vieze tafel in de keuken, kauwgom op de vloer, etc. Gen enkell benul van gastheerschap. Waar de positeve reviews vandaan komen is een raadsel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Sonja oele
11-6-2018

Nog nooit naar Italië geweest kwam ik hier aan , wat een beleving. De ontvangst is zeer gastvrij . het eten is heerlijk, en alles in de buurt is de moeite waard om te bekijken. Vertel wat je graag wil zien en de gastheren hebben wel een idee. De kamers zijn mooi het zwembad is verkoelend, en er staan overal rustbedden en er hangen hangmatten. Beide gastheren staan iedereen graag te woord en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Er wordt met grote regelmaat gekookt waarvoor je je kan aanmelden en samen met andere gasten aan tafel zit.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontdekken Fantatstisch Gastvrij Bijzonder

Mariska
21-11-2017

Hier kan je ontspannen op welke manier dan ook. Onze gastheer Coen heeft ons verblijf onvergetelijk gemaakt door aan te voelen waar wij als gasten naar opzoek waren, zonder dat we dat eigenlijk zelf wisten en dat maakt deze plek heel fijn en bijzonder. De streek is prachtig, de lokale producten puur en vol smaak en de sfeer van het verblijf is uniek, huiselijk en rustiek.... We hebben volop genoten van alle bezienswaardigheden, de oudheid. de natuur en natuurlijk het heerlijke eten in zeer uiteenlopende gelegenheden van een compleet menu tot een overheerlijke pizza voor de open haard in de B&B of tussen de locals met heerlijke wijn en een goed gesprek. Dit is ons begin van nog heel veel bezoeken aan Casale del Passatore met vrienden, familie, gezin en samen... nog zoveel seizoenen te ontdekken, om deel te kunnen nemen aan de wijn en olijfolie feesten, buiten eten onder de zon in de tuin of de serre, luieren aan het zwembad, proeven van de kookkunsten van Coen ... Nog in de flow van ons bezoek, maar eerlijk en oprecht geschreven!

Gereisd Met partner in november 2017

Fantastisch heerlijk gegeten en gerelaxed

Karin van eijk
16-8-2017

Een vakantie om niet meer te vergeten !! Genoten genoten genoten Weg van alle drukte en relaxen in totale rust met verzorging van 2 geweldige gastheren !!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Ga hier naar toe! Fantastisch!

Tommy
16-8-2017

De Casale van Coen en Rene is een fantastische plek om vakantie te vieren. Als je genoeg hebt van de bezoeken aan Rome of een van de andere ontelbare mooie Etruskische dorpjes en stadjes kun je heerlijk in de tuin aan het zwembad liggen.

In de avond kookt een van de gastheren vaak. Ook deze maaltijd, die je voor een klein prijsje kan nuttigen is alleen al de moeite waard om voor deze stek te kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige verblijfplaats

Fam meulmeester
25-7-2017

Il casale de passatore is een een prachtige verblijfplaats vlakbij Magliano Sabina waar je echt tot rust komt. Lekker relaxen aan het zwembad met ligstoelen,in de zon of schaduw,of in de grote zaal in het b&b gedeelte. Hier kan je rustig een boek lezen of genieten van mooie klassieke muziek. De kamers zijn keurig verzorgd,en allemaal voorzien van een badkamer en toilet. Ook is er een vakantiehuis voor 5-6 personen,van alle gemakken voorzien. 'S avonds kan je als je wilt heerlijk eten op de locatie zelf,op z'n Italiaans,met zijn allen aan een lange tafel met een goed glas wijn! Il cassale de passatore is goed bereikbaar en ligt ongeveer 2 km van de snelweg A1 af. De gastheren doen er alles aan om het u naar de zin te maken en zullen u hartelijk welkom heten met een welkomstdrankje. Zeker een aanrader en zeker de moeite waard om er eens terug naartoe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Super plek

Miryam D
17-6-2017

Een prachtige, authentieke b&b in een mooie omgeving met ontzettend gastvriendelijke eigenaren. Zeker de moeite waard

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Jammer dat we niet hoger dan een 10 mogen geven!

Yvonne van de Velde
1-6-2017

Wij zijn al vaak in Italië geweest maar bij René en Coen kom je echt in het paradijs terecht. Alles klopt; de prachtige kamers met heerlijke bedden, het zwembad met vers bronwater, een fantastische massage van Rene in de tuin onder de bomen tot de kook kunsten van Coen uit het zilveren lepel boek met originele gerechten uit de streek. Abbiamo sicuramente!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Indrukwekkend!

Marcel en Hendrina
29-5-2017

Al vele jaren komen we in Italië, maar we waren nog nooit in Umbrië/Lazio geweest. We zijn enorm onder de indruk. Wat een prachtige omgeving, echt authentiek Italië. De B&B ligt mooi centraal gelegen, binnen een uurtje rijden vanaf de luchthaven in Rome ben je ter plaatse. Ook omringende dorpen zijn goed bereikbaar en schitterend om te bezoeken. Coen en René runnen nu een aantal maanden de B&B, het zijn harde werkers en ontzettend gastvrij! Je voelt je erg op je gemak en hebben een enorm lieve trouwe viervoeter rondlopen, Lucas de labrador. Er zijn totaal 6 kamers die echt in Italiaanse stijl zijn ingericht, prachtig! Coen maakt heerlijke Italiaanse gerechten klaar en ze kunnen veel vertellen over de omgeving. Als je opzoek bent naar het authentieke Italië in een schitterende rustgevende omgeving, zoek niet verder maar boek een kamer bij Il Casale del Passatore! Wij komen in ieder geval weer terug, volgende maand want dan is het vakantiehuis ook klaar. Nogmaals dank voor jullie gastvrijheid en gezelligheid!

Gereisd Met partner in mei 2017

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casale del Passatore in Magliano Sabina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casale del Passatore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.