Hotel Satellite Palace

ItaliëLazio (Latium)Lido di Ostia
6.3VoldoendeScore uit 13 reviews

6.3VoldoendeScore uit 13 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Satellite Palace

• 5Maria30-09-2010

Een troosteloos hotel in een troosteloze omgeeving

Onze touroperator koos dit hotel voor onze excursiebusreis Rome. Er waren maar enkele pluspunten: de kamers zijn stil, de bedden zijn prima, na diner gratis koffie, wijnfles EUR 10, (leeg) koelkastje aanwezig op kamer. De rest is negatief. In de kamer is geen stopcontact aanwezig. Op één ochtend waren de witte broodjes oud! De reisleider eet in andere ontbijtzaal met uitgebreider buffet; eigenaardig. De enige koffiemachine in de eetzaal geeft continu problemen en er staat een file voor (zet er vooral geen machine bij). De kamers zijn oud. Het meubilair piept en alles hangt scheef. De badkamer is oud en te klein en alles wordt bij douchen nat. Kortom: geen 4 sterren waard.

• 4Anja22-05-2010

nooit meer

De bedden waren goed. Dat is ook het enige. Het ontbijt was kranig. Het diner was zeer slecht. De badkamer was erg klein. Dit hotel is zeker niet voor herhaling vatbaar.

• 6Herman en Trees Husson17-05-2010

Dit hotel nooit meer.

Tijdens de rondreis hebben we vier overnachtingen gehad in dit hotel. Kamers waren prima in orde. Wij wilde een keer een cola-light en een kopje koffie. Dit was niet mogelijk. Het ontbijt was erg karig. Het diner was erg weinig we konden ook niets bijkrijgen.

• 6m.koekkoek16-05-2010

je moet ergens slapen

We zijn in dit hotel beland omdat onze vlucht geannuleerd werd. KLM heeft hiermee voorzien in een slaapplek. We kwamen laat aan met veel mensen. Geen service: kamersleutel werd ons in de hand gedrukt zonder een woord te zeggen. Tijdens het eten heeft de ober alleen maar lopen mopperen. Eten was echt niet lekker, ontbijt trouwens wel. Kamers oubollig en niet schoon. Badkamer erg klein, de inloop van de douche was maarliefst 40 cm. breed! Maar wel goede bedden en een balkonnetje. We hadden dit zelf nooit uitgekozen, maar het was beter dan slapen op het vliegveld. Die vier sterren zijn echt vier heel kleine sterretjes denk ik. blij dat het maar voor 1 nacht was. het is wel gezellig om met een hele groep op deze manier te "stranden".

• 7Jaap en Bea Bond uit Volendam04-11-2009

Gewoon goed!

4 sterren is misschien ietwat overdreven. Goede bedden, vriendelijk personeel, een kamer met elke dag schone lakens en handdoeken. Het eten was goed. Wat wil je eigenlijk nog meer voor een overnachtingshotel tijdens een Rome trip?

• 8Th.W.van der HAVE26-10-2009

Prima Hotel

Levendig en mooi hotel. Vliegtuigpersoneel maakt gebruik van dit mooie hotel. Jammer, dat onze kamer een piepkleine douche had. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Diner is matig.

• 8Marie11-10-2009

inderdaad niks mis mee!

Ben het met Delphine eens. Schoon, elke dag schone lakens-handdoeken, meer dan genoeg, smakelijk eten, uitgebreid ontbijt. Omgeving is woonwijk. Bank, supermarkt en goedkope koffie-pizzabars op 50 m. lopen. Ong. 1 uur rijden naar Rome.

• 7Delphine30-09-2009

niks mis mee

wij vonden het zeker niet slecht, goede bedden en elke dag schone lakens,het diner was niet culinair maar goed.Het personeel niets op aan te merken .Was dit wel hetzelfde hotel? De omgeving was inderdaad niet geweldig .

• 8Keukens08-09-2009

uitstekend

prima hotel, waar voor je geld. goede bediening/service. goede keuken uitstekende kamers verblijf is aan te bevelen goede reisleider/gids

• 6Marianne en Peter28-08-2009

geen viersterren waard

Een zeer verouderd hotel. Personeel erg onvriendelijk en onhandig met opscheppen van eten. Kamers zijn bedompt en stoffig en zeer zeker niet schoon.Vooral de badkamer leek nog nooit schoongemaakt: vlekken op de vloer en de deur en haren van de vorige gasten.Ontbijtbuffet was karig.Koffie niet te drinken.

Hotel Satellite Palace info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV