Appartement Ostia-Lido

0Tonen op kaart

3 Reviews over Ostia-Lido

• 9Bart Krijgsman05-07-2016

Heerlijk genoten

Het appartement is mooi, gezellig en goed ingericht met een mooi balkon. Service zoals ontvangst en beantwoorden van vragen is zeer goed. De eigenares spreekt goed Engels. Keuken is voldoende ingericht. Strand en het centrum is 10 minuten lopen. Bij het centrum heb het trein en bus station en de winkels.

• 9Ron van der Zijden03-06-2012

fantastisch appartement & plek

Zowel het appartement in Lido di Ostia als de eigenaresse zijn charmant. Van 14 t/m 26 mei 2012 wij in wereldstad Rome. Ik kan er een lang verhaal van maken, maar dit appartement in dit leuke kustplaatsje is werkelijk fantastisch en van alle gemakken voorzien. Dit volledig ingerichte 4 kamer app. is fantastisch ruim en heeft bovendien nog een prachtige grote privé tuin. De ligging t.o.v. het strand is zeer goed en binnen 10 minuten sta je met de benenwagen zo op het strand. Wil je naar centrum Rome dan is het OV prima geregeld en kost je ca. een half uur reistijd. De 10 km verderop wonende eigenaresse Willy is een (Nederlandstalige) zeer behulpzame charmante gastvrouw waar je zonodig, altijd bij terecht kan. Kortom dit appartement is werkelijk een aanrader en het heeft ons er aan niets ontbroken.
    Mochten wij in de toekomst nogmaals naar Rome op vakantie gaan, dan staat dit appartement met stip op nummer 1. Groetjes uit Den Haag, Liz en Ron

• 8Lieke 29-09-2010

Uitstekend appartement

Een groot 6 persoons appartement met 2 grote slaapkamers en 1 kleine met onderschuifbed,gelegen in een huis met 3 andere appartementen. Het heeft bovendien een grote woonkamer, keuken,badkamer, balkon, grote tuin en parkeerplaats in de gezamelijke garage. Jammer dat wij niet in de tuin konden zitten vanwege de, ook overdag stekende, muggen. Op het balkon was dit beter. In augustus was het erg benauwd weer ( 29 gr.), zodat wij een airco erg misten binnen. Er waren wel ventilatoren. Kleine supermarkten in de straat en markt met verse groente en brood om de hoek.Bij het station is een grotere supermarkt die ook op zondagochtend open is. Op loopafstand van het strand ( 8 minuten) en van het station van Ostia. De trein naar Rome brengt je binnen 30 minuten naar de metro Pyramide. Een weekkaart vervoer binnen Rome + Ostia kost 16 euro. Heerlijk rustig appartement om het drukke Rome af te wisselen met een dagje strand. Ligbedden voor 10 euro, parasol 8 euro, of het gratis publieke strand.

Appartement Ostia-Lido info

Facilities