Vakantiepark Parco Della Gallinara

ItaliëLazio (Latium)Lido dei Pini

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Parco Della Gallinara voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 3 reviews
  • 6.3Activiteiten

Vakantiepark info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Parco Della Gallinara

• 6martin4906-08-2014

mooie plek maar veel te duur voor wat je krijgt

dit vakantie park zou een super locatie kunnen zijn huisjes zijn super en ook het park is mooi ruim en netjes. animatie is volledig italiaans en er zijn verder weinig tot geen nederlanders in deze streek. strand is schoon en de zee is echt lekker. dorpjes er omheen stellen weinig voor en je moet het hier echt van het strand hebben. wij zijn hier met een zoon van 16 en hiervoor is niets te doen of je moet italiaan zijn. voor het zwembad moet je overigens bijbetalen dus eerst €2300 betalen voor twee weken en dan nog bijbetalen. al met al zullen wij ons wel vermaken maar aanbevelen word lastig zeker voor deze prijs

• 5Activiteiten
  • 9Antoon03-08-2014

Fraaie camping "onder de rook van Rome"

Parco della Gallinare is een mooie grote camping met vriendelijk personeel dat er alle moeite voor doet om je een fijne vakantie te bezorgen. Gasten zijn overwegend Italiaans, dit zorgt ervoor dat je de echte Italiaanse sfeer proeft. Wij zaten in een mobile home (type Elba), prima accommodatie. Eten in restaurant is niet geweldig maar voor een camping prima te doen. Pizza's uit houtgestookte steenoven. Al met al een prima plek voor een Italiaanse vakantie aan zee.

• 8Activiteiten
  • 8Giovanni31-01-2012

Rome and nice holiday with famly cl

we stay few days in this camping village just close to rome, we have the oportunity to visit rome and stay in quite area with beatiful tree and swimming in nice sandy beach.

• 6Activiteiten

Vakantiepark Parco Della Gallinara info