Reviews over Latina

geweldige wintersport vakantie

Danine Hemink,
    12-2-2017

Gastvrij hotel, prima kamers het eten is erg lekker en diner erg divers, de welnes is heerlijk na een dag op de latten,

Ski lift op loopafstand even als het centrum van zell am see,

Kortom een plek voor een waanzinnige wintersport vakantie!

een paradijsje

odette de koning,
    26-7-2011

Na een week verblijf in Rome zijn wij nog een paar dagen neergestreken in Foro Appio Mansio. Dat was geweldig. Wij waren de enige gasten, zwembad voor ons alleen, fantastische keuken en de stranden vlakbij!

Redelijk goed zakenhotel aan de rand van Latina

Ben,
    4-3-2007

Redelijk goed zakenhotel aan de rand van Latina. Eten voor Italiaanse begrippen goed, service erg vriendelijk. Kamers wat aan de kleine kant en redelijk schoon.

ik heb hier een zeer goed verblijf gehad en zal zo weer ,

margriet boerema,
    8-8-2005

ik heb hier een zeer goed verblijf gehad en zal zo weer een vacantie daar boeken. zeer vriendelijke gastheer , doet veel voor zijn buitenlandse gasten.

Latina scoort een 6,5 uit 10, op basis van 3 reviews