Hotel Villa Margherita

ItaliëLazio (Latium)Ladispoli

6.4VoldoendeScore uit 22 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 22 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

22 Reviews over Villa Margherita

• 9Fam Oosterveen30-06-2018

Erg goed

Diegenen die dit hotel een 1 of een 2 geven zijn of niet goed wijs of thuis helemaal niets gewend. Toegegeven het hotel is wat gedateerd en zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken maar de kamers zijn schoon, het personeel is bijzonder vriendelijk en bereidwillig en het eten is meer dan voldoende en zeer smakelijk

• 1Laurine03-04-2018

Vreselijke ervaring en gestolen spullen

Ik heb een verschrikkelijke ervaring gehad met dit hotel. Ten eerste moesten mijn vrienden en ik met 4 op een tweepersoonskamer, waardoor er absoluut geen plaats was. Daarbij bestonden twee van de vier bedden uit veldbedjes met een dun lakentje. Moeite met slapen vanwege de harde veren en de flinterdunne matras. De badkamer was ook piepklein en er kwam vrijwel geen warm water uit de douche. Daarbij was het ook niet echt helemaal proper en was er sprake van kakkerlakken op het eerste verdiep. Het ontbijt was prima, maar het avondeten was alles behalve smakelijk, nooit in het hotel eten dus. Bovendien ben ik bestolen in het hotel door het personeel. Er is geld uit mijn koffer gestolen en ik was niet de enigste hotelgast met deze klachten. Als kers op de taart nam het hotel deze klacht niet serieus en beschuldigde mijn kamergenoten. Nooit meer, echt vreselijk.

• 2Emma03-04-2018

kakkerlakken en spullen verdwenen

In maart 2018 heb ik met eens schoolreis 4 nachten in dit hotel overnacht. We waren met veel (zo'n 260 man), maar dit was niets nieuws voor het hotel, want mijn school was al jaren vaste klant. Het hotel wist dus dat ze veel plaats moesten voorzien, maar toch was er te weinig plaats in de eetzaal, waardoor er 's ochtends een lange rij stond te wachten om te kunnen eten. Het ontbijt zelf was oké. Het avondeten daarentegen was vreselijk. De pasta met duidelijk niet-verse tomatensaus was nog te eten, maar het vlees en de aardappelen die daarop volgden hebben de meesten laten staan. Veel kamers waren te klein, we werden met 4 of 5 in een tweepersoonskamer gelegd, waarin men veldbedjes had gezet. De matras was oud en doorgezakt, waardoor je de veren in je rug voelde steken. De badkamers waren zeer klein met een mini-douche van nog geen vierkante meter groot. In sommige kamers zaten zelfs kakkerlakken! Alsof dit nog niet erg genoeg was, verdween er bij sommige mensen geld of parfum, dat niet zomaar in het zicht lag, maar veilig opgeborgen in een koffer. Terwijl het hotelpersoneel de enige was die in alle kamers binnenkon, beschuldigde de hotelmanager toch de groep voor de diefstallen. Kortom, een vreselijk hotel dat ik niemand kan aanraden!

• 7Anita Kentson-Erkelens21-07-2015

Goed hotel als je Rome wil bezoeken.

Wij hadden een kamer met een douchecabine van 70 bij 70 cm. Mijn man kon er in staan maar niet bewegen. Na aanvraag nieuwe kamer, direkt gekregen. Verder gezellig hotel, ook goed eten. Eetzaal beetje saai. Bediening aardig, maar spreekt slecht duits of engels, ook in de bar. Lazio is overdag een gezellige plaats, maar 'savonds erg saai, de winkels zijn dan dicht. In het hotel 3 x p.w. live muziek, erg gezellig! Er komt ook veel jeugd, speciaal voor Rome, zijn erg luidruchtig, vooral 'savonds laat als jij wilt slapen .Doordat er veel mensen maar 1 of 2 nachten komen, ook 'smorgens vroeg erg luidruchtig. Vooral hard de deur dicht laten vallen om 6 uur. Parkeren is ook een probleem, wij hadden 1 plaats voor de deur, maar hebben onze auto daar 14 dgn laten staan, want de kans was groot dat de plaats bezet was als je terugkwam en dan moest je betaald parkeren.

• 6natn27-07-2013

simpel hotel, wel redelijk

Middenklasse hotel op loopafstand van het strand van Ladispoli. Het is simpel, maar wel oke. Met de trein kan je naar Rome, maar een hotel is Rome zelf is toch een stuk handiger. In Ladispoli zelf is niet heel aantrekkelijk als toerist.

• 9Chantal02-06-2012

Goed Hotel

Goed hotel met een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan rome, op een kleine 10 minuten lopen naar het station. Binnen 10 trein minuten zit je op station st pieter ( prijs treinkaartjes 6 euro voor een dag retour vergeet ze niet te stempelen anders wordt het duurder)

• 7N&P29-09-2011

voor een Romebezoek ideaal

Puike prijs-kwaliteitverhouding! Leer wat Italiaanse woorden (boekje 'Italiaans leren in 6 weken') en de bediening zowel in restaurant als aan de balie verloopt prima. Zij zorgen zelfs voor een parkeerplaats voor het hotel als je dit vraagt. Ontbijt en avondeten zijn gewoon goed en voldoende. Genoten van een prachtige kamer op 5e verdieping met zicht op zee en het stadje. Ladispoli zelf is gericht op de Italianen zelf waar je echter leuk kunt winkelen en goed kunt gaan eten. 10' wandelen vanaf station tot treinstation en dan op 30' ben je in Rome. Al bij al een aanrader voor koppels die Rome willen bezoeken en zelf niet met de wagen de drukte van het Romeinse verkeer willen trotseren.

• 4Chris en Willie Liesting19-09-2011

Nooit meer

Als je van zon,zee en lavastrand houd dan kun je hier voor kiezen maar verder is het gewoon niks. Het bediend personeel is beslist niet klant vriendelijk en blijkbaar mag men zelfs geen glimlach aan de gasten laten zien. De maaltijden zijn smakeloos maar voor €6.30 kan dat ook niet anders. De aankleding is echt oudbollig. Wel 1 positief punt en dat is de receptie de dames zijn echt altijd vriendelijk en behulpzaam. Als je een hotel wilt om als uitval naar Rome te gaan, kies dan dit niet zo dicht bij is het ook niet 45min. met de trein.Er zijn in Rome zelf veel betere hotels en niet in het centrum.

• 7Claude08-08-2010

Ladispoli zelf is geen aanrader

Ladispoli is en goed half uur per trein van Rome verwijderd. Weinig parkeerplaats bij het hotel. Kamers met zeezicht aangenaam. Als je enkele woorden Italiaans spreekt is de service zeer goed. Avondeten behoorlijk (gezien de lage prijs). Klein zwembad. Veel oudere mensen die lange tijd blijven. Ideaal om de Etruskische graven van Cerveteri te bezoeken.

• 8Viviane en Julien25-10-2009

dichtbij Rome

gunstig gelegen hotel om via trein Rome te bezoeken, hotel op 10 minuutjes gaan van station en ieder halfuur tot 's nachts heb je trein heen en terug naar Rome dit voor de prijs van 6 eur per persoon, met die 6 eur kan je dan ook nog alle openbaar vervoer benutten in Rome. Hotel gelegen aan kust lavastrand. Eten is lekker zonder meer. De kamers met zeezicht op vierde en vijfde verdieping zijn aan te raden, zijn ruim en comfortabel, kamers zonder zeezicht klein

Hotel Villa Margherita info

• VerzorgingHalfpension