Hotel Villa Ferrata

ItaliëLazio (Latium)Grottaferrata

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Ferrata voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 21 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 21 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Villa Ferrata

• 6hadrie28-09-2017

Is een oud park hotel

Mooi hotel er worden regelmatig feesten gehouden, de kamer was niet groot maar voldoende helaas hing er een riool lucht in de badkamer. Tuin zeer goed onderhouden. Eten voldoende. Vriendelijk personeel. In mei is het zwembad buiten gebruik

• 1Lindy v Lijssel13-06-2017

Slecht hotel !

Slecht hotel waren er 2 nachten waarvan we beide dagen geen gebruik konden maken van het zwembad. Omdat er een bruiloft was . Daarnaast werden wij als gewone gasten genegeerd. Badkamer was vies en onhygiënisch er ging een hele vieze put lucht . Het enige wat goed was was de gratis WiFi . Als je een reis hebt via touroperator deze echt schrappen!!

• 8Jan B. ter Haar10-01-2016

Ook dit hotel is acceptabel.

De sfeer met een groep is anders en fijner dan wanneer u individueel dit hotel bezoekt. Ik voelde mij daar wel thuis en het slapen en eten was prima.

• 7peterhaarsma21-11-2014

prijs/kwaliteit goed

gezien de negatieve reacties was ik bezorgd voor de reis, maar ik ben het niet eens met voorgaande meningen. Ja het hotel zou ik niet geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen noemen, maar voor de rondreis was het prima. Kamers ok, eten vond ik prima. mooie tuin. was een leuke reis.

• 4E engel11-09-2014

Slecht hotel

Vijftien meter vanaf de kamer was een discobruiloft aan de gang. Diners waren ver onder de maat en soms gewoon smerig Ontbijt chaotisch en te weinig Zwembad en tuin niet toegankelijk bij bruiloften,in drie dagen twee bruiloften. Personeel wat niet vriendelijk overkomt Touroperator blijft hier gewoon naar toe gaan. Blaffende honden die de hele nacht buiten zijn.

• 2S.27-07-2014

Gevaarlijk stapelbed, vies zwembad, onveilig

De vierpersoonskamers met stapelbed zijn niet veilig. De trap van het stapelbed staat gewoon los en is niet vast te maken. Met los bedoel ik dus ook gewoon los, geen beugel!, gewoon los!, . Mijn kind is er verscheidene keren afgevallen! Als je naar een andere kamer vraagt zeggen ze dat de trap van het stapelbed nooit vast staat. De balkondeur en badkamer raam zijn niet goed of heel moeilijk af te sluiten. Er staan maar 2 stoeltjes op het balkonnetje en geen tafel. Ook is er geen buitenverlichting aanwezig. Er zijn alleen 4 vierpersoonskamers met balkon, geen terras. Zwembad word niet schoon gemaakt! Met kinderen gewoon niet doen!

• 1wim30-06-2014

heel slecht

Dit hotel kom je tegen als je een groepsreis italie boekt, probeer het te vermijden, Het hotel moet het hebben van bruiloften, de gewone vakantieganger is maar een last post, kijk ook kritisch naar je bord en bij twijfel, Niet opeten.

• 9michel4125-06-2014

Prachtig hotel!

Hotel Villa Ferrata is een aanrader! Wij hebben erg genoten van ons verblijf daar. Heerlijk gegeten, goed ontbijt, goed diner! Mooie en nette kamers en een heerlijk bed! Iedere dag ruim voldoende schone handdoeken gekregen en een keurig opgemaakt bed. De omgeving is mooi en het uitzicht alles wat je ziet is mooi, gezellig gemaakt en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en netjes.

• 2hans18-06-2014

wat een afgang

nog nooit zo slecht hotel meegemaakt, balkondeur die niet dicht kon, vieze gordijnen,scheuren in lakens en sprei, toiletdoorspoeling niet goed, slaande deuren, dat was de kamer, nu het restaurant ontbijt heel karig oud brood, minimaal beleg, steeds weer vragen om bij te vullen , koffie steeds op , personeel wat je aankijkt en je ziet ze denken, wat doe je hier,dan het diner, daar staat geen vaste tijd voor al naar gelang hoe laat de bruiloften afgelopen zijn wat dat gaat voor, hotelgasten zijn voor hen niet belangrijk daar moeten ze het niet van hebben, daar 3 dagen gedineerd, 3 dagen bijna hetzelfde op tafel, vlees heeft een vreemde kleur , enkele mensen zijn ziek geworden van het eten en konden de dag er na niet mee naar rome(was een excursie vakantie) kortom kijk kritisch op je bord en bij twijfel niet opeten, dit hotel moet zo gauw mogelijk van de rond reis af en wil je s,avonds iets drinken, eerst naar de receptie, die roept een ober op geeft je een drankje en verdwijnt weer.

• 3H.Goedegebuure10-06-2014

Dit nooit meer

Van buiten doet het goed aan, maar kom je binnen op je kamer, dan is het echt antiek met spinnen raggen in lampen tot aan plafond en in gordijnen, alles vol met stof. Bad kamer met schimmel randen en een muffe lucht. Tweede kamer was beter maar wel met stof in hoeken en balkon deur waar door je naar buiten kon kijken als hij dicht was. Het ontbijt was karig en het diner was elke dag het zelfde zurige slam, en in elkaar geperst vlees. Personeel kan nog wel een cursus vriendelijkheid volgen. Bruiloft gasten werden wel goed verzorgd. Met de lekkerhapjes liepen ze langs ons heen.

Hotel Villa Ferrata info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar