Hotel Villa Ferrata

21 reviews over Hotel Villa Ferrata in het Nederlands

Is een oud park hotel

hadrie,
28-9-2017

Mooi hotel er worden regelmatig feesten gehouden, de kamer was niet groot maar voldoende helaas hing er een riool lucht in de badkamer.

Tuin zeer goed onderhouden. Eten voldoende. Vriendelijk personeel.

In mei is het zwembad buiten gebruik

Slecht hotel !

Lindy v Lijssel,
13-6-2017

Slecht hotel waren er 2 nachten waarvan we beide dagen geen gebruik konden maken van het zwembad. Omdat er een bruiloft was . Daarnaast werden wij als gewone gasten genegeerd. Badkamer was vies en onhygiënisch er ging een hele vieze put lucht . Het enige wat goed was was de gratis WiFi . Als je een reis hebt via touroperator deze echt schrappen!!

Ook dit hotel is acceptabel.

Jan B. ter Haar
10-1-2016

De sfeer met een groep is anders en fijner dan wanneer u individueel dit hotel bezoekt. Ik voelde mij daar wel thuis en het slapen en eten was prima.

prijs/kwaliteit goed

peterhaarsma
21-11-2014

gezien de negatieve reacties was ik bezorgd voor de reis, maar ik ben het niet eens met voorgaande meningen. Ja het hotel zou ik niet geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen noemen, maar voor de rondreis was het prima. Kamers ok, eten vond ik prima. mooie tuin. was een leuke reis.

Slecht hotel

E engel
11-9-2014

Vijftien meter vanaf de kamer was een discobruiloft aan de gang.

Diners waren ver onder de maat en soms gewoon smerig

Ontbijt chaotisch en te weinig

Zwembad en tuin niet toegankelijk bij bruiloften,in drie dagen twee bruiloften.

Personeel wat niet vriendelijk overkomt

Touroperator blijft hier gewoon naar toe gaan.

Blaffende honden die de hele nacht buiten zijn.

De vierpersoonskamers met stapelbed zijn niet veilig. De trap van het stapelbed staat gewoon los en is niet vast te maken. Met los bedoel ik dus ook gewoon los, geen beugel!, gewoon los!, . Mijn kind is er verscheidene keren afgevallen! Als je naar een andere kamer vraagt zeggen ze dat de trap van het stapelbed nooit vast staat. De balkondeur en badkamer raam zijn niet goed of heel moeilijk af te sluiten. Er staan maar 2 stoeltjes op het balkonnetje en geen tafel. Ook is er geen buitenverlichting aanwezig. Er zijn alleen 4 vierpersoonskamers met balkon, geen terras. Zwembad word niet schoon gemaakt! Met kinderen gewoon niet doen!

heel slecht

wim
30-6-2014

Dit hotel kom je tegen als je een groepsreis italie boekt, probeer het te vermijden,

Het hotel moet het hebben van bruiloften, de gewone vakantieganger is maar een last post, kijk ook kritisch naar je bord en bij twijfel,

Niet opeten.

Prachtig hotel!

michel41
25-6-2014

Hotel Villa Ferrata is een aanrader! Wij hebben erg genoten van ons verblijf daar. Heerlijk gegeten, goed ontbijt, goed diner! Mooie en nette kamers en een heerlijk bed! Iedere dag ruim voldoende schone handdoeken gekregen en een keurig opgemaakt bed. De omgeving is mooi en het uitzicht alles wat je ziet is mooi, gezellig gemaakt en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en netjes.

wat een afgang

hans
18-6-2014

nog nooit zo slecht hotel meegemaakt, balkondeur die niet dicht kon, vieze gordijnen,scheuren in lakens en sprei, toiletdoorspoeling niet goed,

slaande deuren, dat was de kamer, nu het restaurant ontbijt heel karig oud brood, minimaal beleg, steeds weer vragen om bij te vullen , koffie steeds op , personeel wat je aankijkt en je ziet ze denken, wat doe je hier,dan het diner, daar staat geen vaste tijd voor al naar gelang hoe laat de bruiloften afgelopen zijn wat dat gaat voor, hotelgasten zijn voor hen niet belangrijk daar moeten ze het niet van hebben, daar 3 dagen gedineerd, 3 dagen bijna hetzelfde op tafel, vlees heeft een vreemde kleur , enkele mensen zijn ziek geworden van het eten en konden de dag er na niet mee naar rome(was een excursie vakantie) kortom kijk kritisch op je bord en bij twijfel niet opeten, dit hotel moet zo gauw mogelijk van de rond reis af en wil je s,avonds iets drinken, eerst naar de receptie, die roept een ober op geeft je een drankje en verdwijnt weer.

Dit nooit meer

H.Goedegebuure
10-6-2014

Van buiten doet het goed aan, maar kom je binnen op je kamer, dan is het echt antiek met spinnen raggen in lampen tot aan plafond en in gordijnen, alles vol met stof. Bad kamer met schimmel randen en een muffe lucht.

Tweede kamer was beter maar wel met stof in hoeken en balkon deur waar door je naar buiten kon kijken als hij dicht was. Het ontbijt was karig en het diner was elke dag het zelfde zurige slam, en in elkaar geperst vlees. Personeel kan nog wel een cursus vriendelijkheid volgen. Bruiloft gasten werden wel goed verzorgd. Met de lekkerhapjes liepen ze langs ons heen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ferrata in Grottaferrata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ferrata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.