Villa Tenuta Cusmano Resort

VillaWeer vandaag34°21°
Villa Tenuta Cusmano Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Cusmano Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Tenuta Cusmano Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fijne plek

Marianne
29-8-2011

Hartelijke ontvangst, schone ruime kamers, heerlijk zwembad, dichtbij Rome. Mooi uitzicht op de wijngaard (van dezelfde familie), op Rome en de omliggende dorpen.

Heerlijk rustig en toch dichtbij Rome

james
19-4-2011

Omgebouwd boerderij met kamers. Bovenste appartementen zijn heel groot, enorme slaapkamer nog veel grotere woonkamer, twee badkamers. Keuken is relatief klein en slecht uitgerust, da's het enige minpuntje. Mooi zwembad met fantastisch uitzicht. Tennisbaan. Wijngaard rondom. Eigenaren doen weinig aan service of sfeermaken (in de zomer). Wij vonden dat wel prettig. Vlakbij is één goed restaurant, maar op tien autominuten ligt Frascati. Mooi stadje waar Italianen zelf ook heengaan om te eten, dus zeer goed (en druk, maar altijd plek in een restaurantje of met een ijsje in de hand op het plein). Tenuta Cusmano ligt op vijf autominuten van het eind van metrolijn naar Rome, ideaal. Daarmee sta je binnen twintig minuten onder het Colosseum of Sint Pieter. Andere kant oprijden is ook mooi, richting kratermeren bijvoorbeeld.

Super plek!

Marielle Kraak
4-5-2009

Fantastische uitvalsplek voor Rome. Landelijk gelegen en slechts 30 minuten met de auto naar Rome. Zeer goede restaurants in Grottaferrata. Onze kids van 7 en 9 hebben zich er ook bijzonder goed vermaakt in het zwembad, de tuin en op de tennisbaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tenuta Cusmano Resort in Grottaferrata, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tenuta Cusmano Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tenuta Cusmano Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.