Hotel Villa Mercede

ItaliëLazio (Latium)Frascati

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Mercede voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 17 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Villa Mercede

• 9Petra19-07-2016

Superfijn verblijf!

Ben hier 2 weken geweest. Het eten was echt ontzettend lekker en de ligging was perfect. Er gaat ieder uur een trein naar Rome en het hotelbusje kan je naar het station brengen. Heel vriendelijk personeel.

• 8Evelien04-05-2016

Mooi hotel, slechte ligging

Tijdens onze rondreis door Italië hebben we hier 2 nachten verbleven. Het hotel was opgenomen in de rondreis om Rome te bezoeken. Echter als je niet met de auto door Rome wilt rijden, is het hotel een slechte optie... De verbinding tussen Frascati en Rome met de trein is erg slecht!! Het hotel daartegen was erg mooi, de kamers zagen er nog spiksplinter nieuw uit en vanuit het terras bij het restaurant had je een prachtig uitzicht over Rome! Het ontbijt was prima!

• 9H.20-08-2015

Trendy hotel

Dit hotel is in club/lounge sfeer. Vrij luxe. Heerlijke gerechten in het restaurant. De ananacarpaccio met anijsdressing was een topper. De kamers zijn prima. Minpunt is het ontbreken van een balkon en de onlogische nummering van de kamers. Wat meer schaduw bij het zwembad zou prettig zijn.

• 7Ralf Henry11-07-2015

Prima te doen voor een weekje

Zag er vanaf de weg koeltjes uit. Diner/gokhal achtig. Binnen was het strak en modern. Lounge achtig. Personeel was behulpzaam, en je kon gratis vervoer krijgen naar treinstation, die niet ver was, maar wel hoog. Dus wel lekker met 36 graden.

Ontbijt van 6:30 tot 10. Veel, zoet, en soms wat oud. Droog brood, en limonade wat door moest voor sap. Lauwe melk... Maar goede koffie en muesli met joghurt. Personeel oogt wat als beveiligers.

Zwembad open om 10 (wat laat) en 18 uur dicht (wat vroeg) wetende dat het om 20 uur nog 35 graden is. En na een dagje Rome is een plons gewenst. Meer dan...

Wel een 24 uurs restaurantje/winkel. Heel handig, en niet zo duur. Eten is er zozo, maar goed te doen. Het echte restaurant was erg rustig. Prima eten al hoe wel de spaghetti nog taai was. En dat voor Italiaans... Wel leuke uitkijk op het land en zwembadje.

Zwembadje, want groot is hij niet. Maar voldoet voor verfrissing en kinderen.

Kamer was prima. Wel wat klein en een klein raampje (510)

• 7Edwin en Silvia19-08-2013

Hotel met zakelijke uitstraling.

Helaas heeft Hotel Villa Mercede (aan de buitenzijde) een sfeerloze uitstraling. Rondom het hotel (c.q. zwembad) is weinig groen te vinden (dus ook weinig schaduw). Desondanks zien de kamers er (na de renovatie) keurig netjes uit. De slaapkamer is voorzien van een zeer luxe badkamer en airco. Een eigen balkon is echter een groot gemis. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed en erg uitgebreid. Het hotel wordt werkelijk keurig goed schoongehouden. De cappuccino in het hotel is een echte aanrader. De ligginig t.o.v. de stad Rome is ideaal. Kortom wat ons betreft een aanrader voor een ieder die verlangt naar een schoon en vriendelijk hotel.

• 5Familie10-08-2009

Eenvoudig

Wij waren hier tijdens onze rondreis door Italie, Het hotel is inderdaad goed om als uitvalsbasis te gebruiken om Rome te bezoeken. De trein rijdt 1x per uur, maar de mensen aan de balie weten de tijden en een busje brengt je naar het staton, prima dus. De kamer vond ik klein, zeker voor 3 personen en de badkamer was echt aan een renovatie toe. Het ontbijt hebben we na 1 keer verder maar overgeslagen, koffie inderdaad niet te drinken en zeer lauwe thee, brood was oud. Wj hebben geen geluidsoverlast gehad, hoorden wel groepen lopen over de gang erg vroeg, maar ja dat heb je overal. Frascati zelf heeft weinig indruk op ons gemaakt.

• 4Hellen29-09-2008

Vreselijk hotel!

Eerst maar de pluspunten: aardig, behulpzaam personeel achter de balie. Ligging is goed: met de trein vanuit Frascati binnen 30 minuten in Rome. Kamers zijn oud en niet schoon. Zeer gehorig, 's-avonds lopen hele hordes mensen over de gang. (uit de bussen) Kamer lag boven restaurant, 's-avonds herrie, muziek en luidruchtige gasten, 's-morgen om 7 uur ook weer herrie door ontbijtende gasten. De hele dag door is er herrie, geen moment van rust dus. Rinkelende glazen die voor de volgende dag worden klaargezet, bestek wat de vaatwasser in gaat, etc. Ontbijt niet goed, koffie echt niet te drinken uit een apparaat, thee eveneens niet te drinken. Tegen betaling kun je "echte koffie" bestellen. Oud brood en veel te zoete croisantjes. Vieze tafelkleedjes van de voorgangers, wordt dus niet vervangen.

Al met al waren we blij dat we er weg konden!

• 8Hans28-09-2008

Goed hotel

Een prima hotel en een gunstige verbinding per trein naar Rome. Ruime kamer en badkamer. De laatste een beetje gedateerd. Goed eten en een prima ontbijt. Vraag bij aankomst wel direct een kamer op de 2e verdieping of achterin de 1e verdieping. Wij hadden een kamer vooraan op de 1e verdieping ( waar de meeste kamers liggen). maar aangezien er veel groepen komen is dat zowel bij aankomst als vertrek ( 's morgens vroeg ) erg gehorig.

• 7de pepertjes06-09-2008

goed hotel met prima uitvalbasis naar Rome

prijs kwaliteit heel goed. ontbijt en diner was goed.kamer is beetje oudbollig maar wel schoon.Uitstekende uitvalbasis voor Rome.op goed 10 min. lopen naar station Frascati.

• 7kim23-09-2007

keurig hotel,met vernieuwde badkamer en service was oke!vooral fijn dat het busje je kan brengen naar het station!alleen die trap naar het centrum,pfff.verder goede basis om met de trein naar rome te gaan!in 30 min.ben je er!

Hotel Villa Mercede info

• KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar