Bed and Breakfast La Vecchia Quercia

2 reviews over Bed and Breakfast La Vecchia Quercia in het Nederlands

een fantastische plek

familie.pak
1-5-2012

deze bed en breakfast ligt prachtig , heeft een schitterende tuin, de kok anna kookt heerlijk, zelfgebakken brood en zelfgemaakte pasta, ovengebakken gerechten. De ontvangst is allervriendelijkst , zeer gastvrij, een ongekend mooie plek vlakbij Rome

Gereisd Met partner in april 2012

B&B rustig gelegen in de Sabijnse heuvels

dejongmuller
25-7-2011

De 3 kamers van de B&B zijn gelegen in het huis bij het restaurant. De kamer die wij hadden, "Selci", had een prachtig uitzicht op de heuvels. Een prima bed en badkamer en een keukentje waar je thee/koffie kan zetten. In de koelkast stond wijn en water klaar. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt 's ochtends was prima. Eerst zoet en daarna hartig. Het eten in het restaurant was prima. Heerlijke pasta's en pizza's. De locatie is ook prima voor een uitstapje naar Rome. In de buurt stopt een trein die gaat naar het centrum van Rome, een andere mogelijkheid is om met de auto naar het P+R terrein in het noorden te rijden (Ponte Mammolo) en dan verder met de metro het centrum in (iets meer dan een uur). En na een druk dagje Rome keer je weer terug naar de rust van Selci en de goede zorgen van Pino en Anna.

Gereisd Met partner in juli 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adresvia della pietrarella di monte aguzzo 9 00060(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Vecchia Quercia in Formello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Vecchia Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.