Reviews over Formello

fantastische plek

José Taylor Parkins,
    6-6-2014

Prachtige rustige locatie, schoon en wat een ontvangst. Onze gastheer met zijn familie, maar ook het lieve personeel hebben hun stinkende best gedaan om ons verblijf een feest te laten zijn. Het zwembad is top en het eten werd ter plekke met verse ingrediënten voor onze groep gemaakt. Geserveerd met heerlijke wijnen. Prijs/ kwaliteit was boven verwachting. Kortom deze plek staat garant voor een heerlijk tijd, en niet te vergeten vlakbij Rome.

Verbleef Juni 2014, bezocht met vrienden

een fantastische plek

familie.pak,
    1-5-2012

deze bed en breakfast ligt prachtig , heeft een schitterende tuin, de kok anna kookt heerlijk, zelfgebakken brood en zelfgemaakte pasta, ovengebakken gerechten.

De ontvangst is allervriendelijkst , zeer gastvrij,

een ongekend mooie plek vlakbij Rome

B&B rustig gelegen in de Sabijnse heuvels

dejongmuller,
    25-7-2011

De 3 kamers van de B&B zijn gelegen in het huis bij het restaurant. De kamer die wij hadden, "Selci", had een prachtig uitzicht op de heuvels. Een prima bed en badkamer en een keukentje waar je thee/koffie kan zetten. In de koelkast stond wijn en water klaar. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt 's ochtends was prima. Eerst zoet en daarna hartig. Het eten in het restaurant was prima. Heerlijke pasta's en pizza's. De locatie is ook prima voor een uitstapje naar Rome. In de buurt stopt een trein die gaat naar het centrum van Rome, een andere mogelijkheid is om met de auto naar het P+R terrein in het noorden te rijden (Ponte Mammolo) en dan verder met de metro het centrum in (iets meer dan een uur). En na een druk dagje Rome keer je weer terug naar de rust van Selci en de goede zorgen van Pino en Anna.

Formello scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews