Vakantiepark Villaggio Settebello

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen6,4

9 tips over Vakantiepark Villaggio Settebello

Marielle, 1-9-2015
Bezoek het leuke plaatsje Sperlonga, maar ga in het hoogseizoen niet 's avonds. Wij konden weer terug, omdat er geen parkeerplaats vrij was. Later nog een keer eind van de middag terug gegaan. Het is een leuk plaatsje met een prachtig uitzicht over de kust en met smalle steegjes en trappetjes en heerlijk ijs! Verder hebben wij een bezoek gebracht aan Pompeii en de vulkaan Vesuvius ongeveer 140 km vanaf de camping.
ajversteeg, 19-8-2014

Vanaf station Fondi in 1:15u met de trein naar hartje Rome.

De Vesuvius en Pompeii/ Herculaneum en ook de grot in Pastena zijn een bezoek zeker waard.

Lilian Waterlander, 17-10-2013
Vliegen vanaf Rotterdam en met Openbaar vervoer naar bestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Settebello voor je op een rij gezet:

Rob van Dooren, 24-7-2013

Dagje naar Rome met de trein, opstappen in Fondi. Direct een "Birg"pas kopen van 15 euro en dan de hele dag in en uit de trein/metro/bus en Tram, de kinderen zijn gratis.

Uit eten in Monte San Biagio bij Pizzeria Bracceria Viale Littoria een geweldig uitzicht en een zeer vriendelijke prijs. de kwaliteit van het eten was prima

mirella zwart, 21-7-2013
Als je echt Italiaans wilt gaan eten met huisgemaakten producten moet je gaan naar Borgopio, Via G.Marconi 10-12 in Terracina. Geen toeristenkaart, maar heerlijke streekproducten en een super bediening!!
Cees en Mettje, 24-9-2012
Rome, Napels, Spelonga, Terracina allemaal leuke steden om te bezoeken

steve timmer, 1-9-2012
Mieren bestrijdingsmiddel meenemen en een auto is ook een must. Badmuts verplicht
nelemans, 28-8-2012
Sperlonga leuk centrum volg centro historica Rome en Napels en in capitool gids italie leuke tips omgeving bezoekjes
Hendriks, 23-8-2012

Station S. Biagio is handig om per trein naar Rome te reizen naar Termini (1:15u, € 14,-- p/p in 2012). Koop daar een dagkaart voor metro (blauwe en rode lijn) en bus (€ 6,-- in 2012). lekker handig.

En kijk uit met de prijzen, want net als in Parijs kan een bier al heel snel € 8,-- kosten.