Villa Barbie Lido

2 reviews over Villa Barbie Lido in het Nederlands

fijn gelegen vlakbij strand

H. Looye
19-9-2013

De villa is gelegen in een goed onderhouden,afgesloten bungalowpark. Het strand is tevens via een afsluitbaar tunneltje onder de weg te bereiken. De villa zelf is echter slecht onderhouden, zowel in - exterieur, erg jammer. In de villa waren o.a. nagenoeg geen glazen aanwezig dus die hebben wij zelf maar aangeschaft.

Fantastisch villa!

K v Hest
15-8-2011

Geweldige Villa gelegen tussen Rome (110 km) en Napels & Pompeii ( 100 km). Grote tuin, groot overdekt terras. 2 slaapkamers en een slaapbank in de huiskamer. Wasmachine aanwezig. Keuken met grote koelkast en vriezer. Airco. Loopafstand naar het prachtige strand. De idyllische plaatsjes Sperlonga en Terracina op ongeveer 8 km.

Prachtige omgeving. Weinig Nederlanders, Italiaanser kan het niet!

Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Barbie Lido in Fondi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Barbie Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Barbie Lido scoort een 7.67 uit 10 op basis van 2 reviews.