Hotel Villa Laura

Hotel Villa Laura
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Laura voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Villa Laura in het Nederlands

Met vrienden

goed hotel

grietje
16-9-2012

redelijk goed hotel, ook goed bereikbaar voor auto's, maar voor bussen nogal krap. beetje saaie omgeving. redelijk sobere kamers, personeel wel vriendelijk. redelijk goed eten, al met al alles redelijk, niet geweldig.

Vreselijke afknapper. Slechte kamers

Huisman
15-10-2009

Tijdens een rondreis door Italië met een reisgezelschap was Hotel Villa Laura ons verblijf voor 3 nachten. De entree leek veel te beloven, maar de kamers waren een afknapper. Oud, aan renovatie toe (wat in november 2009 gaat gebeuren), stinkende badkamer, slechte douches, kalk van de plafonds.

Het eten was gevarieerd, maar sober. Verwacht geen culinaire hoogstandjes!!

Erg gehorig. Toch nog wel ruim een uur rijden van Rome.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Laura in Fiuggi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Laura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.