Hotel Garden

1 review over Hotel Garden in het Nederlands

Fantastisch servicegerichte accomodatie

Herman
23-4-2018

Door familie gerund, vlakbij centrum, spotgoedkoop voor geleverde service: goed restaurant en on-italiaans compleet ontbijt. Ruime schone kamers.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresVia Vecchia Fiuggi 201, 03014 Fiuggi, Italië I-03014(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden in Fiuggi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.