Camping Family Park I Pini

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°5°
Camping Family Park I Pini
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

272 reviews over Camping Family Park I Pini in het Nederlands

Geweldig!

Wardenburg
20-8-2017

Zojuist terug van een heerlijke vakantie. Het betreft hier echt een familie camping, waar voor iedereen wel iets te doen is. De animatie was top, zeker voor zo'n kleine camping, ze deden echt hun best.

Wij zaten in een stacaravan via touroperator waar airco in zat (was ook wel nodig op sommige dagen daar het kwik de 37 graden aantikte) en verder prima verzorgd.

Er waren twee zwembaden (1 lagunebad, zachte bodem en een wat dieper bad 1.20 meter) waar voldoende plek was om te liggen. Er werd hier niet gedaan aan het zgn 'handdoekje leggen' waardoor je altijd plek zat had om bij het zwembad te liggen.

Er is op de camping ook een klein restaurant waar je tegen redelijke prijzen kan eten of het kon afhalen (niet alleen pizza maar de gehele kaart).

Wij hebben de camping vnl gebruikt om Rome in te gaan; wij deden dit op eigen vervoer (45 minuten rijden) en daar was het een uitstekende plek voor. De camping ligt echt afgelegen maar dat was voor ons geen probleem. Wij komen hier zeker terug!

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 24-8-2017

Beste Wendy

Bedankt voor de prachtige recensie, wanneer wij een 10 krijgen, geeft dat een extreme voldoening aan de volledige staff.

Wij verwachten u graag volgend jaar opnieuw

Vriendelijke groeten

Leuk zwembad

Charlotte
20-8-2017

Het zwembad was super! Vriendelijk personeel.

Maar de rest viel tegen. Het scheelt dat het erg warm was dus we vooral in het zwembad hebben gezeten en die vonden onze kids geweldig. Maar er mag hier en daar wel wat aandacht aan besteed worden. De animatie team verliep rommelig. Werd aan onze zoons iets beloofd en werd vervolgens niet nagekomen. Omdat de planning steeds veranderde. Kortom dus terleurgestelde kids. Geen warm water in onze douches in de caravan en de stroom viel erg vaak uit (al werd daar wel een fles wijn voor gebracht ter excuses) Dikke pluim voor de aardige meneer van het busje hij kon geen woord Engels maar was ontzettend behulpzaam.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 30-8-2017

Gentile Charlotte,

Het spijt me om te lezen dat uw verblijf niet goed ging en ook over uw opmerkingen over de miniclub. Ik heb zelf gevraagd aan de team en de meisjes hebben mij verteld dat ze hebben een dagelijkse programma-aanbod, maar deze wordt niet altijd gevolgd omdat de kinderen soms iets anders willen doen.

Over het problemen met het warme water zou ik meer informatie nodig hebben zoals de kamernummer zo dat te kunnen achterhalen wat is gebeurd. Ik kan u wel verzekeren dat we een onderhoudsteam hebben H24, zij zijn altijd klaar om te kunnen erstellen/ in order maken problemen die de receptie aangeeft.

Over de stroom uitval in de 4-5 dagen kan ik zeggen dat door de exstreem warmte de energiebedrijf kon niet ons garanderen de energie die nodig was, een probleem dat niet wij konden verhelpen. Ik ben zeer spijtig dat jullie ongemak hebben gehad, maar we konden echt niets doen om dit probleem op te lossen.

Super!

Fam. Pol
20-8-2017

Wij hadden een stacaravan geboekt bij touroperator. Dit is zeer goed bevallen en met name complimenten aan de beheerder Arno die altijd klaar stond met informatie en alles goed op de rit had. Op de camping is het schoon en er heerst een goede sfeer. Het animatie team is de hele dag druk met van alles en nog wat en doen dit leuk. Het restaurant bied een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging van de camping is misschien een klein minpuntje (in de direct omgeving is niet veel te doen) maar dat was voor ons geen probleem. I pini is een prima uitvalsbasis om Rome te bezoeken.Tijdens ons verblijf waren er dagelijks branden in de omgeving echter geen moment onveilig gevoeld. Wel hebben wij ons verbaasd dat er, ondanks het brandgevaar, gewoon gebarbecued mocht worden. Lijkt ons geen probleem om dit in dit soort situaties te verbieden maar goed. Zwembaden zijn prima. Lagune is fantastisch voor de kids en het diepe (1,20) bad is wat aan de kleine kant. Wij hebben geruchten gehoord dat er vergunning is aangevraagd voor een grotere. Dat zou een goede verbetering zijn. Al met al een echte aanrader om hier vakantie te vieren.

Beste Familie Pol

Prima

Thijs
19-8-2017

Mooie, rustige, goed onderhouden camping. Door het extreem warme weer hebben we 1.5 week problemen gehad met de stroom. Nadeel was dan ook dat de koelkast nooit echt koud was. Service dienst echt top en snel. Wij troffen iedere keer zelfde persoon achter de receptie. Wij vonden haar niet echt klantvriendelijk. Ze oogde vermoeid en niet meedenkend. Wij hadden meer vriendelijkheid, interesse en ideeën verwacht. Onze zoon van 11 heeft 1 week zonder licht gevoetbald ivm met de stroom uitval. Toen er weer licht was mocht hij van de animatie niet meedoen met een toernooi omdat hij te jong was. Hij was erg teleurgesteld. Ook was het zwembad de middag rond 16.00 uur voor de animatie. Jonger dan 12 kon je dan minstens 45 minuten het zwembad niet in. Weinig samen! Een van de animatoren at ijs in het zwembad, niet echt goede voorbeeld! Camping ligt ver van alles af. Je moet voor alles stuk rijden. Met de bus naar Rome heel fijn. Goed restaurant, lekker ijs en fijn winkeltje op de camping. Ieder ochtend boekje met informatie over allerlei dingen, erg leuk!

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 30-8-2017

Beste Prima,

bedankt voor het review,

ik kan u verzeker dat de extreeme hitte, in de dagen van uw verblijf, alle elektrische systemen op tilt heeft gebracht, wij vragen uw onze excuses voor maar we konden niets anders doen dan wachten op iets lagere temperaturen.

Het spijt me voor de kleine problemen met het personeel, het hoge season brengt ook wat stress mee, is zeker geen excuus voor en ik verontschuldig me persoonlijk en ik verzeker u dat we zijn over het algemeen veel beter in het verwennen van onze gasten.

Ik ben erg blij dat u van onze dagbladje heeft genoten, wij leveren dat dagelijkse aan alle gasten. Is een project dat ik direct volg en soms is het goed om te horen dat leuk gevonden is.

Met vriendelijke groet.

Prima familie camping voor jonge gezinnen

erikdekker713
19-8-2017

Fantastische vakantie!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping! De animatie doet geweldig hun best om de kinderen te vermaken. Zwembad was prima voor kleine kinderen om in te spelen, ondiepe zachte bodem.

De camping is kleinschalig en goed onderhouden, het sanitaire gedeelte was goed schoon en zag er verzorgd uit.

Bij de receptie werden netjes en hartelijk ontvangen, en uitgelegd dat we diverse tripjes konden maken.

De stacaravan was voorzien van een ruime veranda waarop je heerlijk kon zitten.

Rome was makkelijk te bereiken met eigen vervoer. Tivoli is ook zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan!

Beste Erik

Thanks !!!!!!

We kijken er naar uit u volgend jaar

Gezellige camping

Fam vd Veen
18-8-2017

Tijdens een vd warmste weken sinds 60 jaar waren wij op deze camping. We stonden vlak achter het zwembad. Er worden regelmatig aktiviteiten georganiseerd, schuimparty of een voorstelling.

Supermarkt in de buurt voor de nodige spullen. Leuke uitstapjes gemaakt naar Rome, meer van Bracciano, Tivoli. Mooi groot winkelcentrum bij Rome bezocht, porta di roma. Zelf naar Rome gereden, parkeren in villa Borghese. OV in Rome is goed.

Personeel is vriendelijk. Stroomstoring door hitte werd snel opgelost. Zwembad bestaat uit 2 gedeeltes. T is niet groot en de vele balspelen is soms wat irritant omdat je er regelmatig 1 tegen je hoofd krijgt.

Verblijf is goed bevallen en Rome smaakt naar meer.

Beste Fam. Vd Veen

Hartelijke groeten

Relaxte sfeer

Familie Aarse
16-8-2017

Een (relatief) kleinschalige camping. In eerste instantie, na aankomst, lijkt het een wat oubollige camping. Dat komt doordat een aantal faciliteiten aan vervanging toe zijn. Sportveld met versleten kunstgras, netten langs het veld die stuk zijn.

Ontvangst bij de receptie (Nederlands gesproken) kan wat hartelijker.

Echter, de dame en heer van touroperator (reisleiding) zijn zeer vriendelijk en informatief. Probleem met een koelkast werd meteen verholpen in onze sta-caravan (die verder overigens ook wat aan de 'oude' kant was. Vreemd: Geen afzuigkapje boven het gasfornuis.

Het animatieteam was erg enthousiast en spraken naast Italiaans, Engels en bevatte ook een Nederlandse zeer vriendelijke meid (Rada). Onze kids van 14 en 17 hebben vooral door hen een heerlijke vakantie gehad en via hen ook het contact gelegd met de overige oudere jeugd. Simone en Matias worden nu al erg gemist!

Wat ons erg goed bevallen is, is het feit dat er wel regels zijn maar geen overdreven toezicht op badmutsen, zwembroeken, stil zijn, balletjes in het water enz. Gewoon relaxt dus....Het ligt wel min of meer in de 'middle of nowhere' hoewel Rome, het Bracciano meer en het strand binnen rij-afstand liggen.

Oh, overigens werd alles op de camping netjes en schoon gehouden!

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 19-8-2017

Beste Familie Aarse

Met vriendelijke groet.

Deze camping heeft een erg mooi en goed schoon gehouden zwembad, een fantastisch recreatieteam. Jammer dat de familiecamping verpest wordt door ruziemakende en dronken seizoenarbeiders. Geen plek om je kinderen alleen rond te laten lopen.

Shuttle naar Rome is of vol of gaat niet. Avondtour afgelast vanwege eerst teveel en daarna te weinig mensen.

Als je dit meld bij de receptie wordt er laconiek op gereageerd maar geen actie ondernomen.

Bij vervroegd vertrek wordt er gevraagd wat ze nog voor je kunnen doen. Echter dit is te laat.

Ook de accomodaties zijn niet zoals getoond. In plaats van grasvlakten alleen maar zandplaatsen in de blakende zon.

Wasmachine stuk. Regelmatig geen water en stroomuitval.

Jammer maar nooit meer naar deze zogenaamde familiecamping.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 16-8-2017

Beste Jan,

Bedankt voor het verlaten van een beoordeling, ondanks het feit dat het slechtste is dat wij hebben ontvangen in de laatste drie jaar dat ik beheer dit Park.

De situatie is absoluut ver van de werkelijkheid dat u omschrijft, en ik wil toch een reactie geven op elke kritiek in detail:

Met de opmerking op woeste en dronken als de opmerking kan ik u vertellen dat wij een nachtbewaker hebben en dat we altijd aktie nemen als problemen worden gerapporteerd. U had alleen ons kunnen vertellen wat aan de hand was, dan hadden wij de rest gedaan. Had u de receptie hier over geinformeerd?

- De shuttles werken met minimale en maximale deelnemer, deze informatie verspreiden wij duidelijke in the welkome packs, wat is niet duidelijk voor u ?

- MBT de camper plaatsen, in Rome zijn twee maanden dat niet regent, We worden geconfronteerd met de ergste droogte alle tijden. Dacht u dat het grond zou niet worden beïnvloed?

- De wash machines werken perfect en ik ben persoonlijk bij iedere melding aanwezig om te achterhalen wat er gebeurd is, 90% van de klachten is afkomstig van de bezoekers die niet goed de instructies volgen en lezen.

- Het is ook een leugen om te zeggen dat er 'geen water' was Er is een probleem in de omgeving van Rome, maar we kopen het (veel betalen) en missen het nooit

- De uitzonderlijke temperaturen hebben veel problemen met de stroom in heel Italië veroorzaakt, en wij zijn zeker niet immuun voor, maar we hebben kunnen regelen dat de stroom tussen de 5 en 60 seconden opnieuw kon opstarten, dit kostte ons een werknemer costant bij de elektrische kabine om de uitval snel te kunnen verhelpen.

Tot slot, omdat u beweert dat we niet de term verdient van "Family Camping" Ik zou u eraan herinneren dat wij dit jaar tot de 10 beste familie campings in Italië zijn geweest. Ik heb respect voor uw opinie maar ik vind het jammer dat uw verblijf bij ons niet goed is geweest.

Met vriendelijke groet.

Genoten met een echt familiegevoel

Fam. Van Thor
3-8-2017

Net terug van een heerlijke vakantie op I Pini Family Park. Je voelt je hier gelijk thuis omdat iedereen behulpzaam en gastvrij is, van de ontzettend aardige mevrouw van de winkel, de bediening in het restaurant tot de technische dienst en de animatie. Het dagelijkse ochtendkrantje bezorgd 'aan huis' was een leuke start van de dag. Onze kinderen van 10 en 12 jaar hebben het zwembad en de activiteiten geweldig gevonden, er is zelfs een young club voor de oudere kinderen. Pluimpje voor de harde werkers van het animatieteam (Greg, Mattia, Lella, Rada, Simone)! Het eten in het restaurant was zeer goed qua prijs-kwaliteit, we hebben zelfs geen gebruik gemaakt van de keuken in onze Giotto. We komen zeker nog eens terug!

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 16-8-2017

Beste Fam. Van Thor

Bedankt voor de goede recensie.

We kijken er naar uit u volgend jaar.

Hartelijke groeten

Heerlijke camping

Sandy
1-8-2017

Fijne kleine, goed verzorgde camping. Leuk, schoon zwembad(en), zeker voor kleine kindjes. Vriendelijk personeel en super leuke animatie. Een speeltuintje, sportvelden en een trampoline ook aanwezig. De caravan was wel wat verouderd maar verder prima. Je leeft toch veel buiten met het mooie weer. De keuze van de broodjes bij het winkeltje is erg beperkt, wat meer keuze zou welkom zijn. In de nabije omgeving niet echt veel pittoreske dorpjes, die zijn allemaal wat verder weg. Wel super vlak bij Rome. Tivoli en Bracciano meer ook heel goed te doen en leuk.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 4-8-2017

Beste Sandy

Bedankt voor de goede recensie, het is een genoegen om te weten dat het goed was.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Park I Pini in Fiano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Park I Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.