Camping Family Park I Pini

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°19°
Camping Family Park I Pini
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

260 reviews over Camping Family Park I Pini in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed en schoon sanitair. Fijn zwembad en een goed restaurant.

Om ergens te komen kun je het beste je (eigen) auto gebruiken.

Moreno Mari, directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 4-8-2017

Beste Ger,

Bedankt voor de goede recensie.

Met vriendelijke groet.

Prima uitvalsbasis voor Rome en omgeving

Kim Sprenkeler
6-5-2017

Wat een heerlijke 2 weken hebben we hier gehad. De combinatie van cultuur (Rome, Ostia Antica & Tivoli) afgewisseld met luie 'campingdagen' is heerlijk bij zo'n 20-25 graden.

Stacaravan van touroperator heeft zijn beste tijd gehad, maar was wel schoon. Op z'n Italiaans kijk je bij je buren op het bord, gelukkig was het nog geen hoogseizoen....

Zwembad was begin van de vakantie nog fris, maar de zon warmde het snel op. Leuk lagunebad met brede glijbaan. Voldoende ligbedden.

Restaurant heeft heerlijke pizza's en ijsjes.

Greg en Kyra van de animatie deden flink hun best, maar omdat de camping maar voor ca 20% bezet was, was er niet erg veel animo.

Moreno Mari, Directur I Pini Family Park, Office Manager, 10-5-2017

Beste Kim

bedankt voor de positieve reactie, het is een enorme plezier weten dat alles naar wens is geweest.

Met vriendelijk groeten

Moreno Mari, Directur I Pini Family Park

Fijne maar enigzins gedateerde camping

Fam. Vrolijk
5-5-2017

In de meivakantie 2 weken op i pini verbleven in een stacaravan van een touroperator. Camping is gezellig compact met vrijwel alleen stacaravans en enkele campeerplaatsen. De camping is echt wel aan een opknapbeurt toe. Zeker de caravans (zowel van de camping zelf als van de meeste touroperators) hebben echt wel hun beste tijd gehad. In het midden van de camping staan veel huisjes van italianen zelf. Qua publiek een mix van nederlandse en poolse gezinnen en dus de italianen met eigen huisjes. Zwembad is echt top. Best groot voor zo'n relatief kleine camping en voldoende ligbedden. Heel fijn kinderbad waar gezellig met elkaar gespeeld wordt. Miniclub ook super leuk en personeel op de camping zeer vriendelijk. Winkeltje stelt echt niets voor. Camping ligt in de middle of nowhere dus zonder auto geen doen. Rome vlakbij, meerdere leuke uitstapjes op minder dan een uur rijden. Dus al met al een camping met potentie qua opzet maar op dit moment teveel achterstallig onderhoud, omgeving aardig maar zou er zelf niet terugkomen omdat je overal een aardig eindje voor moet rijden. Maar 2 weken 25 graden in de meivakantie is natuurlijk super lekker.

Moreno Mari, Directur I Pini Family Park, Office Manager, 12-5-2017

Beste Fam. Vrolijk,

bedankt voor de beoordeling, wij zijn zeer gelukkig dat jullie fijne dagen op onze Park hebben doorgebracht, maar wij zijn zeer spijtig dat jullie het gevoel hebben gehad dat I Pini een Park is dat “zijn beste dagen heeft gehad." Ons bedrijf (EC Vacanze) heeft vorig jaar deze camping eindelijk volledig aangeschaaft en voor de nabije toekomst zijn veel geplannen genmaakt alleen over verbeteringen en uitbreidingen. Vorig jaar zijn wij al begonnen met de wegen binnen de park en de zwembad gedeelte, iedere jaar zullen wij steeds beter worden en wat wij nu nog missen is allemaar Tijd.

Over de accommodaties, is het duidelijk dat sommige betere zijn en andere wat minder, maar ik denk dat dit normaal is in elke structuur, volgens mij heeben jullie de verkeerde indruk gekregen over ons; De mobile homes die wij zelf behouden zijn goed en uitsteken onderhoud. Onze onderhoudsteam is een van de trots van de hele team die op de park werkt, mocht jullie nog steeds op de Park zijn zou ik met veel plezier enkele mobile homes laten die wij rechtstreeks beheren.

Met betrekking tot onze locatie en het fijt dat u zegt dat we "in the middle of nowhere " zijn, zou ik liever zeggen: "Aan de voet van een prachtig bos", hoe dan ook deze afstand wordt overbrugt door onze gratis shuttle 8:00-22:00 die onze gasten naar het centrum van Fiano Romano brengt, een dorpje waar van alles is, ook de halte van de bus die u binnen een uur bij de mooiste Stad ter wereld brengt.

Tot slot betreur ik het fijt dat onze Park op dit moment nog niet op zijn beste is zoals zal zijn in het hoogseizoen, wij verbeteren steeds van dag tot dag.

Netjes maar niet luxe

J. Verbrug
1-12-2016

Camping is netjes maar lijkt op de foto's mooier als in het echt.

De huurcaravan waikiki is redelijk maar idd weinig privacy tov de andere.

Moreno Mari, Directur I Pini Family park, Office Manager, 8-6-2017

Beste Fam. Verburg,

bedankt voor het verlaten van een beoordeling,

Ik heb geprobeerd met uw achternaam achter te komen in welke accomodatie gebleven zijn , maar helaas heb ik niets kunnen vinden.

In het algemeen, de privacy en de afstand tussen de Mobile Homes is een van onze sterke punten, ik vindt het jammer om zo opmerking te lezen, ik ben zeer geïnteresseerd om te weten in welke Mobile Home jullie waren om te kunnen behoordelen als te weinig privacy is of als dit alleen uw persoonlijke mening is.

Met vriendelijke groet.

De accommodaties /huur chalets staat superdicht op elkaar. geen privacy..

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 14-6-2017

Gentile Familie Reza,

bedankt voor het verlaten van een beoordeling, het spijt me dat u het gevoel had dat onze mobile homes te dicht aan elkaar zijn, misschien hebben julle geen geluk gehad en zij jullie gebleven in een van onze paar kamers met wijnig omgevings ruimte, maar ik kan jullie verzekeren dat bij ons de verhouding dichtheid/Mobile homes is absoluut boven het gemiddelde, I Pini Fmily Park is 5 hectare en we hebben ongeveer 200 woningen, volgens de gemiddelden markt zouden wij 30-40% meer stacaravans kunnen plaatzen. We hebben express besloten om dit niet te doen en dit is zonder twijfel een van onze sterke punten.

Heerlijke vakantie op I Pini

Annelies
30-10-2016

In augustus 2016 hebben wij een heerlijke vakantie op I Pini gehad. De camping is netjes en het zwembad is fantastisch voor kleine kinderen.

Het winkeltje op de camping zelf is klein, maar prima voor een paar kleine boodschappen. In de dorpen er omheen zijn ook een paar supermarkten. Ook de marktjes zijn wel leuk om een keer heen te gaan. Verder zijn de dorpjes niet erg bijzonder. Ook de omgeving en de wegen rondom de camping ogen erg verouderd en slecht onderhouden.

Rome is natuurlijk ook erg dicht bij. Wij zijn 1x met de auto naar Porta di Roma geweest, een gigantisch overdekt winkelcentrum en 1x een dag doorgebracht in Rome zelf. Ideaal om met de shuttlebus vanaf de camping die kant op te gaan.

Onze kinderen van 5 en 7 hebben zich prima vermaakt op de camping. Het zwembad, de gameroom en de animatie zijn erg leuk. Ook het animatieteam doet overdag leuke dingen met de kinderen.

Deze vakantie was het lange rijden zeker de moeite waard. Een absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

Moreno Mari Directur I Pini Family park, Office Manager, 8-6-2017

Beste Annelies,

Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat jullie plezierige dagen bij ons hebben doorgebracht.

Wij zullen iedere jaar verbeteren en misschien tot de volgende keer.

wel ver van bezienswaardigheden

Kruitbos
12-9-2016

Mooie kleine camping, in het weekeind veel luidruchtige gasten, wel uur van centrum met openbaar vervoer. Kunt dagticket kopen voor 8 euro. Let wel op je moet afstempelen maar ook je naam en geboortedatum erop zetten. Dat hadden niemand ons verteld. Bekeuring voor zwart rijden 50 euro per persoon. Zonde geld! Wegen buiten tolweg erg slecht en vervuiling in de natuur.

De animatie en winkel stoppen 1 september. Kunt nog wel broodjes kopen. Ook de pendeldienst rijdt niet meer.

Mari Moreno, Director I Pini Family Park, Office Manager, 29-9-2016

Beste Familie Kruitbos,

bedankt voor uw mooie beoordeling, het spijt ons zeer dat u een boete op de openbare bus heeft gekregen, wij zullen zeker dit opnemen om onze informatie duidelijker te maken zodat niemand meer om deze reden een boete zal krijgen.

Mooi kleinschalige campng.

Jan.
19-8-2016

I Pini was voor ons een leuke belevenis. We hadden voor 11 nachten een Ghiotto stacaravan geboekt via de camping zelf.

Dit was onze 21e zomervakantie op rij in Italie; na veel jaren Noord - Italie en Toscane nu richting Lazio. We zijn de grote parken gewend (Albatros, Norcenni, Bella Italia ) maar dit was voor ons een verademing. Kleinschalig dus, overal vlakbij ( winkel, zwembad, receptie ).

Onze kinderen van 15 en 17 die nog altijd wel mee willen...:) hebben zich goed vermaakt. Het is inderdaad een camping gericht op de kleine kinderen waarvoor veel wordt georganiseerd. Voor de oudere jeugd is er eigenlijk niets, in onze vakantie waren er meer oudere jeugdigen die elkaar wel vonden en zich wel vermaakten.

Je zit heerlijk vlakbij Rome.

Het zwembad op de camping is een beetje klein, maar nogmaals, voor de jongere kinderen voldoende. De animatie is daar elke dag aanwezig.

Al met al een leuke camping die aan onze verwachtingen voldeed.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 6-9-2016

Beste Jan,

bedankt for the review. Voor ons is het een groot genot om te weten dat uw verblijf bij ons net zo goed was geweest als die bij onze 'neven' Park Albatros en Norcenni, 2 grote en mooie parken van onze ECVacanze groep. Wij zijn de kleinste park van de groep en van wat u zegt merken wij dat u onze heb genoten van de rust en de gezelligheid.

Voor tiener, zijn wij met u eens, wij kunnen meer voor doen, zeker het volgend jaar zullen wij in dat opzicht verbetering inbrengen.

Prachtige camping dichtbij Rome

Jessica
5-8-2016

Wat een warm welkom op deze camping! Prima chalet met airco, wat er zeker ook wel nodig hadden. Het zwembad is heerlijk en schoon. Tijdens ons verblijf waren er steeds voldoende bedjes bij het zwembad. De ligging is prima om rome te bezoeken, maar verder is er niet veel te doen zonder auto

Moreno Mari, directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 24-8-2016

Beste Jessica

Dank u voor de mooie recensie, erg leuk om te zien dat jullie het hier erg goed hebben gehad.

Wij verwelkomen jullie graag volgend jaar opnieuw.

Vriendelijke groeten

Zeer goede camping dichtbij Rome !

Hans
4-8-2016

Warm welkom door personeel van zowel camping als touroperator. Faciliteiten zijn prima, leuk zwembad (glijbaan erbij en zoover-score zal verhogen is mijn mening). Voor kinderen is hier veel te doen en dat icm de uitstapjes naar Rome prima locatie. Tip! Parkeren in Rome, parkeergarage Villa Borghese, ligt centraal en alles bijna op loopafstand te doen muv Vaticaan en Colloseum. Parkeergarage in vergelijk tot de nederlandse parkeergarages prima geprijsd (1 dag=18 euro). Kaarten voor vaticaan op camping te koop ook handig evenals andere arrangementen die wij niet gedaan hebben. Groot aanbod aan dagtrips/arrangementen. Restaurant op de camping was goed en verder niet bijzonder. Nadeel is wel dat tijdens de kinderanimatie in het zwembad de hele camping meegeniet van de muziek. Aan het zwembad liggen is dan niet geheel zonder herrie. mijn kinderadvies voor deze camping is tot 12 jaar. Voor de oudere jeugd niets te doen.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 6-9-2016

Beste Hans, bedankt voor de mooie review en voor de uitstekende advies. Ik ben het met u eens dat we meer zouden kunnen doen voor tieners,volgend jaar wij zou willen proberen om bij de animatie 1 van de team alleen met de tieners bezig zal zijn.

Met vriendelijke groet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Park I Pini in Fiano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Park I Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Family Park I Pini scoort een 8.05 uit 10 op basis van 283 reviews.