Camping Family Park I Pini

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°15°
Camping Family Park I Pini
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

272 reviews over Camping Family Park I Pini in het Nederlands

Met jonge kinderen

Superleuk

Erica
27-7-2018

Ik las de review van de familie Goossens, ben het absoluut niet eens. Zijn ze hier wel geweest? Het is een prachtige, kleinschalige camping tussen de bomen. Er zijn zo'n 100 tot 150 plaatsen voor stacaravans, permanente tenten en tenten/caravans. Het lagune zwembad is hartstikke leuk voor zeer jonge kinderen, maar ook de oudere (sowieso tot 12) vermaken zich daar prima.

Alles op de camping is lopend prima bereikbaar en met een kwartiertje lopen heb je een compleet rondje camping gedaan.Er is een enthousiast animatieteam, waarbij 1 Nederlands sprekende ItaliaanseDe rest spreekt Italiaans en Engels.Bij de receptie een enthousiast team van jonge meiden,spreken prima engels.Een van de medewerkers aan de receptie spreekt ook Nederlands. Bij een minaan 15 deelnemers gaat er een bus van de camping heen en terug naar Rome.

WiFi is volledig gratis. Warm water in de caravan is niet stabiel, maar zeproberen alles om te helpen. Vriendelijke mensen

Geweldig

Gerritse
27-7-2018

We hebben met onze meiden een prachtige tijd gehad. En snap dus ook niet de reactie hieronder WiFi is gratis wel eff een account aan te maken. De receptie het restaurant animatie en winkel super behulpzaam en altijd klaar voor een antwoord en hulp zeer geschikt zwembad voor de kleintjes ja de camping is niet een feest camping voor 15 jaar en ouder maar we hebben een super tijd gehad en onze kinderen en wij kijken ook terug op een zeer geslaagde vakantie 😊

Nooit meer

Fam. Goossens
16-7-2018

Prachtige omgeving, zeer intolerante en onvriendelijke uitbaters. Alle zaken die de moeite zijn vind je buiten de camping (schitterend meer, gezellig dorpje, winkeltje, bakker...). De uitbaters durven geld te vragen voor een waardeloze wifi. Dat is echt schandalig. Hun uitleg hierover was dat er een voorziening in het dorp is voor 20 gebruikers, maar dat er in de zomer plots 3000 zijn. De camping is niet meer dan een sanitair blok dat permanent schoon gemaakt wordt (fijn, maar je kan het dus ook niet gebruiken). De uitbaters waren ronduit grof tegen onze kinderen (jongeren van ongeveer 17 jaar). Desondanks hielden onze kinderen onmiddellijk rekening met hun onredelijke wensen. Bij het afrekenen was de uitbater zelfs nog zeer arrogant tegen mij over het gedrag van onze kinderen (ze hadden een zacht muziekje opgezet tijdens het douchen: dat deden ze nadien niet meer en volgens de uitbaters maakten ze te lang gebruik van de douche).

Fantastisch!

Kirsten Ochse
11-5-2018

We zijn gister terug gekomen na een vakantie van 2 weken op camping I pini in Fiano Romano. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad en onze dochters(4 en 6,5) hebben een fantastische tijd gehad. Onze complimenten gaan vooral uit naar de geweldige animatie die elke dag werd verzorgd. Ondanks de nog rustige periode waarin wij verbleven bij I Pini maakten Greg en Julia er elke dag weer een onwijs feest van. Met zoveel plezier, enthousiasme en gedrevenheid werden er allerlei leuke spelletjes en activiteiten georganiseerd. Onze kinderen raken niet uitgesproken over de swingende mini disco en de hilarische geintjes die Greg op het podium uithaalde. Greg en Julia, onwijs bedankt voor de fijne vakantie! We hopen jullie in de toekomst weer op de camping terug te zien.

Supercalifragilistic !

Veerle mertens
4-3-2018

Heel vriendelijk personeel. Propere accomodaties. De kinderen hebben hier de tijd van hun leven gehad en praten er nu nog over. Het is geen grote camping wat het voor ons perfect maakt, geen overrompeling van vakantiegangers en veel rustiger.

Super camping

Natascha
19-9-2017

Geweldige camping, leuk zwembad, leuk animatieteam en een heerlijke sfeer. Erg vriendelijk personeel. We zijn 1x naar de receptie geweest omdat er veel te hard gereden werd door een persoon op de camping, dit is meteen goed opgepakt! Rome is erg goed te bezoeken met de auto. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog een terug!

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 29-9-2017

Beste N Aben,

Bedankt voor de goede recensie.

Met vriendelijke groet.

Wij zaten 1 week in de Hello Kitty stacaravan, deze caravan is de trots van de camping en dat konden we ook wel merken, om de dag werd er water gegeven aan het gras. Wij voelden ons VIP's doordat we in de Hello Kitty caravan verbleven, iedereen die langs loopt of rijdt die kijkt naar de caravan en vind er iets van. De caravan is goed onderhouden en ook binnen in is ALLES van Hello Kitty. De camping is kleinschalig opgezet en alles is daardoor lekker dichtbij. Op de camping is een supermarktje aanwezig(verwacht daar niet te veel van overigens) een restaurant en 2 zwembaden. Er is 1 dieper bad en 1 ondiep bad waarbij je van een helling het water in kunt glijden, de kinderen vonden de zwembaden geweldig. Er is ook een animatieteam op het park aanwezig, die er alles aan doet om de gasten op de camping te vermaken, zo is er elke avond tot een uur of elf een show of optreden met daarvoor de kinderdisco. Super goed geregeld allemaal. Enige nadeel wat wij hebben ervaren in het Hello Kitty huisje is dat het podium schuin tegenover ons huisje zat en daar de boxen lekker hard aanstonden waardoor onze kinderen tot 23:00 uur niet konden slapen, dit had echt beter gekund, zeker omdat het huisje er is voor kinderen. Wij hebben hier een leuke week gehad en hebben ons prima vermaakt.

Beste Pimvz

Bedankt voor de beoordeling op ons VIP-huis.

Het is een genoegen om te weten dat het goed was

Met vriendelijke groet

Leuke, kleinschalige camping!

Familie Grobbee
4-9-2017

Leuke kleinschalige camping. Wij zaten in een stacaravan en deze was netjes en met de airco was het goed uit te houden tijdens de warme dagen. Het animatieteam was top! Er werd genoeg georganiseerd voor jong en oud. Het lagune bad is ideaal voor kleine kinderen! Vriendelijk personeel en restaurant was ook goed! Ook Rome is goed te bezoeken met eigen auto maar er is ook een pendelbus die vanaf de camping vertrekt. Kortom een echte aanrader!

Beste Familie Grobbee

Bedankt voor de goede recensie.

Met vriendelijke groet.

Dit parkt nadert absolute perfectie!

Familie Van Ruiten
1-9-2017

Normaalgesproken willen we ieder jaar wat anders, maar hier komen we nu al voor het derde jaar op rij.

Dit is zo perfect voor ons en de kinderen, dat we nergens anders meer heen durven.

Een heerlijke kleinschalige camping met grootse faciliteiten! En dat voor een zacht prijsje!

Helaas komen we nooit aan onze geplande culturele trips toe omdat niemand gewoon van de camping af wil!!

Het animatie-team is van topkwaliteit, de zwembaden perfect, het eten goed en alles is prima onderhouden.

Ik vrees dat we volgend jaar wederom moeten afreizen naar i Pini Family Park!

Beste Basvanruiten,

Bedankt voor de prachtige recensie.

Wij verwachten u graag volgend jaar opnieuw

Vriendelijke groeten

In een woord geweldig!

sabah
30-8-2017

I pini Familypark was fantastisch! Ik wil hierbij vooral de mensen van de animatie Greg Lella, Jessica en Francesco bedanken voor de tomeloze inzet en geweldige avonden die zo georganiseerd hebben voor zowel de kinderen als de volwassenen! Van al onze plannen is alleen 1 dag naar Rome uitgekomen de rest wouden de kinderen en wij graag op het park blijven. Wij hadden de stacaravan elegance. Gelegen in de schaduw en van binnen helemaal up to date! Met als verrassing dat de bedden opgemaakt waren en aanwezigheid van handdoeken! Tevens komen wij parkeren voor de accommodatie. Wij hadden de eerste dag problemen met de airco ( was erg warm in de regio) maar dat werdt snel en vakkundig opgelost. Al met al een keurige goed uitgeruste camping met hard werkende mensen om het de toeristen het naar de zin te maken.

Mari Moreno, Directeur van I Pini Family Park, Office Manager, 31-8-2017

Beste Sabah

Bedankt voor de prachtige recensie, wanneer wij een 10 krijgen, geeft dat een extreme voldoening aan de volledige staff.

Wij verwachten u graag volgend jaar opnieuw

Vriendelijke groeten

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Family Park I Pini in Fiano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Family Park I Pini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.