Camping Family Park I Pini

Camping Family Park I Pini
8,1

26 tips over Camping Family Park I Pini

Pim, 7-9-2017
MD supermarkt in Fiano Romano voor de boodschappen, met de auto naar het station van Monterotondo(gratis parkeren als er geen markt is) en dan met de trein naar Rome, let er wel op dat de trein stopt bij Rome Tibertena en niet Termini. Vanaf Tibertena kun je heel makkelijk de metro pakken en dan bijvoorbeeld uitstappen bij het Colosseum. Stadio Olympico bezoeken als je voetbalstadions leuk vind(heel olympisch dorp zit daarbij)
Stephan, 19-7-2016
Als je zin hebt om 2 uurtjes te rijden, ga dan ook eens naar de Vesuvius en Pompeï, via de Autostrada is dat goed te doen.
Bas, 14-7-2015
Huur zeker een autootje. Is echt lekker om even boodschappen te kunnen doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Family Park I Pini voor je op een rij gezet:

Lucy, 9-5-2015
pak de trein vanaf Fara Sabina, je kunt er gratis parkeren.
esther, 14-9-2014
Geen auto is eigenlijk geen optie, zeker niet met kleine kinderen. Met de huurauto die wij hadden kon je de leuke uitstapjes doen of een boodschapje. Er zijn wel georganiseerde dingen, maar dan zit je uiteraard aan tijden vast.
Freriksen, 26-8-2014
Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen.

natalie verbeeck, 15-8-2014
reserveren ,onze kinderen vonden het wel super.
Kuki, 5-1-2014

Tivoli, Villa d' Este en Villa Adriano.

Meer van Bracciano.

Calcata.

Groote familie, 31-8-2013

Neem een klamboe mee: Wij sliepen onder een klamboe, maar zijn alsnog lekgeprikt. RaRa hoe kan dat??

Rome is best te doen met eigen auto, veel parkeerplaats op straat, blauwe zone, kaartje uit automaat halen.

Ga vroeg naar Rome, het is dan minder druk en minder warm.

MD discount supermarkt, Piazza Fellini in Fiano Romano is beter dan de carefour waar de camping je naartoe stuurt.

In de supermarkt op de camping is een plank waar je tijdschriften kan ruilen of achterlaten

Stephan, 19-8-2013

i Pini ligt erg dicht bij Rome en is daarom een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan deze stad, de volgende bezienswaardigheden zijn de moeite waard.

- Rome natuurlijk, maar ga op tijd, als je met eigen vervoer gaat, er is een parkeerdak aan het begin van de metrolijn en een dagpas kost 6 euro kinderen zijn grats.

- Tivoli, met name de villa en haar fonteinen

- Het strand ligt op een uur bij Passo Oscuro

- Voor diegenen die een eindje willen rijden Napels, Vesuvius en Pompeii is een aanrader