Camping Family Park I Pini ****

Review geschreven door sabah

In een woord geweldig!

sabah
30-8-2017

I pini Familypark was fantastisch! Ik wil hierbij vooral de mensen van de animatie Greg Lella, Jessica en Francesco bedanken voor de tomeloze inzet en geweldige avonden die zo georganiseerd hebben voor zowel de kinderen als de volwassenen! Van al onze plannen is alleen 1 dag naar Rome uitgekomen de rest wouden de kinderen en wij graag op het park blijven. Wij hadden de stacaravan elegance. Gelegen in de schaduw en van binnen helemaal up to date! Met als verrassing dat de bedden opgemaakt waren en aanwezigheid van handdoeken! Tevens komen wij parkeren voor de accommodatie. Wij hadden de eerste dag problemen met de airco ( was erg warm in de regio) maar dat werdt snel en vakkundig opgelost. Al met al een keurige goed uitgeruste camping met hard werkende mensen om het de toeristen het naar de zin te maken.