Camping Family Park I Pini ****

Review geschreven door Wardenburg

Geweldig!

Wardenburg
20-8-2017

Zojuist terug van een heerlijke vakantie. Het betreft hier echt een familie camping, waar voor iedereen wel iets te doen is. De animatie was top, zeker voor zo'n kleine camping, ze deden echt hun best.

Wij zaten in een stacaravan via touroperator waar airco in zat (was ook wel nodig op sommige dagen daar het kwik de 37 graden aantikte) en verder prima verzorgd.

Er waren twee zwembaden (1 lagunebad, zachte bodem en een wat dieper bad 1.20 meter) waar voldoende plek was om te liggen. Er werd hier niet gedaan aan het zgn 'handdoekje leggen' waardoor je altijd plek zat had om bij het zwembad te liggen.

Er is op de camping ook een klein restaurant waar je tegen redelijke prijzen kan eten of het kon afhalen (niet alleen pizza maar de gehele kaart).

Wij hebben de camping vnl gebruikt om Rome in te gaan; wij deden dit op eigen vervoer (45 minuten rijden) en daar was het een uitstekende plek voor. De camping ligt echt afgelegen maar dat was voor ons geen probleem. Wij komen hier zeker terug!