Vakantiehuis Casa Grion

VakantiehuisWeer vandaag32°19°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Grion voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Casa Grion in het Nederlands

Liever niet meer

Anna
13-5-2012

Ontvangst eigenaren vriendelijk, italianen zelf arrogant.

Ligging te ver van Rome (met trein wel te doen in 1,15 uur) en de zee.

5 slaapkamers met douche, maar klein en niet gelijktijdig te gebruiken.

Zeer onhandig met groot gezelschap.

Keuken zeer eenvoudig en weinig apparatuur. Niet ingericht voor het koken van een fatsoenlijke maaltijd.

Geen woonkamer met comfortabele stoelen c.q. bankstel aanwezig.

Sfeer in de woning donker, oud antiek en muffig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Grion in Corchiano , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Grion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Grion scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.