Sorteren

Reviews over Collevecchio

Zeer mooie en rustige locatie

Enckels
    27-8-2013

Vakantiehuis "Il Podere" is een zeer mooie locatie om van daaruit leuke uitstapjes te doen : 50 km van Rome, Cascade del Marmore (grootste waterval van Europa),30 km van Casperia (oud middeleeuws dorpje), 50 km van Orvieto, Tuinen van Tivoli en het Huis van Adriana, meer van Bolsena enz...

Vakantieverblijf "Il Podere" is een echte aanrader ook voor kids ! Zeer rustig gelegen. Elisabeth was zeer gastvrij en zeer vriendelijk !

Alleen de lastige muggen, waren een tegenvaller !

Mooie agritourismo

jp
    28-7-2010

Prachtig gelegen appartement (uitzicht+++), midden op kleine boerderij (fruitbomen, olijven, kippen etc.). Goed ingericht en ruim. Ligt gunstig voor bezoek aan Rome (uur reizen, incl OV in Rome 7 EUR), maar ook in directe omgeving veel authentiek Italie. De positieve eerste indruk krijgt wel een deuk doordat veel van de inrichting matig van kwaliteit is (er ging nogal wat stuk: bed, vaatwasser, koelkast sloot slecht, kraan lekte erg), maar door de klusjesman Alessio werd alles direct opgepakt. Zeer vriendelijk. Zwembad: erg "chemisch" en badmuts verplicht. Zeer grote hoogteverschillen op het terrein. Toen we er waren was het zeer warm en er is geen fan, laat staan airco. Toch wat beperkte schaduw (parasol). Winkels zeer dichtbij; restaurant op 50m is al jaren dicht: tip Pizzeria "Dei giardini" op paar honderd meter (staat niet aangegeven: vragen! of N42.20.038 E12.33.156): rekening nog geen 10EUR pp. Div. app. op een terrein: kinderen (13-16) hadden snel contact (mn Nederlanders).

Collevecchio scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews