Bed and Breakfast Susanna

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Susanna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Susanna in het Nederlands

Zeer goed

Stan
16-8-2009

Wij hebben goede ervaring met deze B&B. Vanuit Civitavecchia hebben wij een cruise met HAL gemaakt. De nacht voor vertrek hebben we hier geslapen. Vanuit hier is de haven lopend te bereiken. De auto hebben we zonder problemen 14 dagen in de straat laten staan. Het treinstation is op 5 minuten afstand lopen. Reisduur trein naar Rome 45 minuten. Luigie en Susanna (Nederlandse sprekend) zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009
2007

Leuk en gezellige B&B

Amsterdammers
20-10-2007

Leuk en gezellige B&B. Goed centraal gelegen. De stad is leuk en dicht bij Rome. Elke dag worden de kamers en badkamer schoongemaakt en worden de handdoeken verschoond. De eigenaren zijn erg leuk, gezellig en behulpzaam. Zeker een aanrader !!!

Gereisd Familie in oktober 2007

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesTicket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Susanna in Civitavecchia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Susanna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.