Hotel Ciampino

6 reviews over Hotel Ciampino in het Nederlands

Viel een beetje tegen

Hanna
22-9-2017

Eerste avond slecht weer, dus laagvliegende vliegtuigen: het was vreselijk! Voelde de trillingen tot in mijn ziel! Daarna iets beter, maar kon er niet van slapen en het duurde tot kwart voor 12.

Het ontbijt bestond uit honderd-en-een zoetigheden, misselijkmakend. Er lag wel 1 stokbrood met een mes, maar geen hartig beleg (alleen jam en honing?). Geen avondeten gebruikt.

Verder prima hotel, personeel redelijk vriendelijk (wisselde per persoon). Lekkere Nespresso in de hal voor €1 per bekertje.

Prima hotel

wibrand
9-8-2014

Prima alternatief voor éen hotel midden in Rome. Het hotel is spotgoedkoop. Er zijn familiekamers met 4 een persoonsbedden. Ontbijt (buffet) voor EUR 5 is prima. We waren HEEL blij met het zwembad (tijdens de warmste uren van de dag). De kamer was goed genoeg. Er waren goenog parkeerplaatsen (gratis). Het treinstation is ongeveer éen kwartier lopen. Nadeel: de muren zijn dun, dus het is vrij gehorig. De laatste avond hebben we er avond gegeten, en dit was onze slechtste maaltijd in Italie (2,5 week). Personeel spreekt prima Engels (en Deens !).

Goede locatie

Maria
26-11-2013

Het hotel ligt vlakbij de luchthaven. Je kunt in het hotel vragen of ze je komen halen of brengen naar de luchthaven voor 15 euro. Dit is goedkoper dan de taxi. Het treinstation ligt ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf het hotel, met de trein is het ongeveer een kwartier naar centrum van Rome. Het ontbijt is simpel, maar ik ben dan ook geen grote eter 's ochtends. Van het avondeten hebben wij geen gebruik gemaakt. Personeel is vriendelijk en de kamers zien er netjes uit. Al met al goede ligging/locatie om een paar dagen Rome te ontdekken!

Niet goed

marcel_wetemans
29-7-2013

Ter voorbereiding van onze vakantie in Umbrie even alvast 3 dagen met de kinderen in dit hotel om vanaf hier Rome te bezoeken. Ligging en openbaarvervoer verbindingen zijn ok. Het hotel is niet goed, stucwerk viel van het plafond, buitenzijde van hotel oogt niet netjes en fris. Ballustrade zat los, kortom daar is werk aan de winkel. Het zwembad was akelig groen van kleur en mocht niet worden gebruikt.

Jammer, want met enkele kleine aanpassingen zou dit een leuk hotel zijn.

Vliegtuigen heb je niet echt last van.

prima

Ingewesterink30
23-6-2012

prima ligging 10 min lopen van het treinstation en dan nog 15 min met de trein die bij ons elke dag keurig op tijd kwam! Ook het ontbijt voor 5 euro was prima en het zwembad was een heerlijke verkoeling. Ook was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Als je s'nachts de deuren dicht houd dan hoor je bijna niks van trein of vliegtuig want tussen 23.00u en 07.00u vliegen er geen vliegtuigen.

niet doen!!!!!

Corine Spaans
7-6-2010

Het hotel wordt veel geboekt voor een weekendje Rome. Voordeel: het ligt naast het vliegveld, je zou het kunnen lopen, alleen lastig te vinden.Taxi's rekenen 5 euro voor het ritje per persoon en proberen ook nog extra voor de bagage.Naast het vliegveld en het hotel loopt ook nog een spoorlijn. Gevolg: lawaaiige nachten.Je moet met de trein naar Rome, het hotel ligt op 1 km van het station, dat moet je iedere dag lopen. De treinen rijden erg onregelmatig. Pas de laatste dag gaf het personeel een blaadje met de aankomst en vertrektijden. Van hotel tot centrum Rome waren we ruim een uur onderweg. Dan ga je ook niet tussendoor opfrissen. Het ontbijt was zeer karig. 1 croissant en een pakje toast met een botertje en jam, kopje koffie en een glaasje poeder us. Kun je beter in Rome zelf eten. Rond het hotel is bijna niets te beleven, geen nachtleven of leuke eettentjes. Het zwembad was leeg en kennelijk al lang niet gebruikt. Er is geen kofferruimte, we, 45 man moesten 1 lege kamer gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Ciampino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciampino in Ciampino , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciampino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.