ItaliëLazio (Latium)CerveteriBed & Breakfasts CerveteriBed & Breakfast Agriturismo Casale di Gricciano

Bed & Breakfast Agriturismo Casale di Gricciano

ItaliëLazio (Latium)Cerveteri

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Agriturismo Casale di Gricciano voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews
+101/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Agriturismo Casale di Gricciano

• 7Rogier25-09-2014

Voordelige keuze, leuke locatie

Het zag er inderdaad gesloten uit bij aankomst, maar dat heeft mede te maken met de ferme poort. Even aanbellen, even wachten en tadaa... De poort ging open. In de vakantieperiode is het heel druk hier, toen wij er waren helemaal niet. We zijn de enige gasten samen met een ander stel. Ruime, nette kamers met een ruime badkamer. 'S avonds prima gegeten. A met al een prima plek om te verblijven. In 45 minuten in hartje Rome (Colloseum). In 15 minuten bij een station. Minpunten:de douchecabine is echt TE klein, de wegen in Cerveteri zijn erg slecht (niet geschikt voor lage auto's of motoren) en het ontbijt is erg karig. Geen kaas, vlees of eitje te vinden... Enkel brood van gisteren en verpakte croissants en crackers met boter en/of (verse)jam.

• 7D. Mulder23-10-2007

Na een boeking via de website en via de mail werd er op de dag dat wij arriveerde niet opengedaan! Ik raad u deze accomodatie dan ook niet aan.

Bed & Breakfast Agriturismo Casale di Gricciano info

Room facilities

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar