Bed and Breakfast Il Casale delle Ginestre

3 reviews over Bed and Breakfast Il Casale delle Ginestre in het Nederlands

Fantastische plek: hemels!

Maria
14-1-2018

Uiterst gastvrij, Pino en Paola doen alles voor je om je welkom te doen voelen. Prima om dagtripjes naar Rome te maken (station op 15 min rijden), mooiste uitzicht op Rome.

Let op: misschien niet geschikt voor mensen met een allergie voor honden en katten; die bevinden zich weliswaar altijd buiten, maar het zijn er veel.

Oude reviews (archief)

Geweldige B&B

Dominique Aarts
26-10-2016

We hebben een heerlijke tijd gehad in deze B&B. Leuk appartement, van alle gemakken voorzien met een prachtig uitzicht! Elke ochtend was er een heerlijk ontbijt verzorgd door de super vriendelijke eigenaren.

Van hieruit naar Rome is goed te doen, met de auto ga je naar een nabij gelegen dorp, ± 15 min, daar neem je de trein, ± 30 min, en dan sta je in het prachtige Rome. Maar ook bij het zwembadje is het prima toeven!

In de directe omgeving is verder weinig te beleven vonden wij.

Het leek wel een sprookje!

leontiend
8-7-2015

Dit B&B is zo geweldig vanwege de schitterende ligging in de bergen, met uitzicht over Rome en de zeer vriendelijke eigenaren. Toen we de eerste dag kwamen aanrijden, ging de zon net onder. Het leek wel of we in een soort paradijselijke omgeving aankwamen, zo mooi was het! 's Nachts zie je de lichtjes van Rome als een soort tiara beneden in het dal liggen. Wij waren met 2 kleine kinderen en de ruime tuin met zwembad was heerlijk voor ze. De eigenaren Paola en Pino doen er alles aan het je naar de zin te maken en het ontbijt was elke dag weer heerlijk. Een (huur)auto heb je hier wel nodig. De kamer waarin we sliepen (2 slaapkamers) was zeer ruim en schoon. De prijs-kwaliteit verhouding was heel goed. Goede treinverbinding met Rome vanuit een nabijgelegen dorpje. Hier moet je wel met de auto naartoe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Casale delle Ginestre in Castel San Pietro Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Casale delle Ginestre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Il Casale delle Ginestre scoort een 8.6 uit 10 op basis van 3 reviews.