Bed & Breakfast Il Casale delle Ginestre

ItaliëLazio (Latium)Castel San Pietro Romano

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Il Casale delle Ginestre voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Il Casale delle Ginestre

• 8Maria14-01-2018

Fantastische plek: hemels!

Uiterst gastvrij, Pino en Paola doen alles voor je om je welkom te doen voelen. Prima om dagtripjes naar Rome te maken (station op 15 min rijden), mooiste uitzicht op Rome. Let op: misschien niet geschikt voor mensen met een allergie voor honden en katten; die bevinden zich weliswaar altijd buiten, maar het zijn er veel.

• 9Dominique Aarts26-10-2016

Geweldige B&B

We hebben een heerlijke tijd gehad in deze B&B. Leuk appartement, van alle gemakken voorzien met een prachtig uitzicht! Elke ochtend was er een heerlijk ontbijt verzorgd door de super vriendelijke eigenaren. Van hieruit naar Rome is goed te doen, met de auto ga je naar een nabij gelegen dorp, ± 15 min, daar neem je de trein, ± 30 min, en dan sta je in het prachtige Rome. Maar ook bij het zwembadje is het prima toeven! In de directe omgeving is verder weinig te beleven vonden wij.

• 9leontiend08-07-2015

Het leek wel een sprookje!

Dit B&B is zo geweldig vanwege de schitterende ligging in de bergen, met uitzicht over Rome en de zeer vriendelijke eigenaren. Toen we de eerste dag kwamen aanrijden, ging de zon net onder. Het leek wel of we in een soort paradijselijke omgeving aankwamen, zo mooi was het! 's Nachts zie je de lichtjes van Rome als een soort tiara beneden in het dal liggen. Wij waren met 2 kleine kinderen en de ruime tuin met zwembad was heerlijk voor ze. De eigenaren Paola en Pino doen er alles aan het je naar de zin te maken en het ontbijt was elke dag weer heerlijk. Een (huur)auto heb je hier wel nodig. De kamer waarin we sliepen (2 slaapkamers) was zeer ruim en schoon. De prijs-kwaliteit verhouding was heel goed. Goede treinverbinding met Rome vanuit een nabijgelegen dorpje. Hier moet je wel met de auto naartoe.

Bed & Breakfast Il Casale delle Ginestre info

Building information

• Totaal aantal kamers10

Facilities

• Wlan internetBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met