Hotel Castel Gandolfo

Kleine hotelsWeer vandaag11°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Castel Gandolfo voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig!

Judith66,
3-6-2011

Prachtig gelegen hotel met uitzicht op Lago Albano. Vanaf het treinstation is het wel een klim, maar zeker de moeite waard. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam (en spreken goed Engels). Kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is uitstekend en er is voldoende keus.

Castel Gandolfo is een klein dorpje. Overdag zijn er wel toeristen aanwezig, maar 's avonds is er weinig te beleven (eind mei). Een paar restaurants zijn open, maar dat is het. Beneden bij het meer (ongeveer half uur lopen/terug een uur) zijn tal van restaurants en watersportmogelijkheden. Vooral in het weekend is het hier druk.

Kenmerken

1 review over Hotel Castel Gandolfo in het Nederlands

Geweldig!

Judith66
3-6-2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castel Gandolfo in Castel Gandolfo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castel Gandolfo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.