Camping Roma Flash Sporting

Camping Roma Flash Sporting
7,5

48 tips over Camping Roma Flash Sporting

Kejan, 2-9-2016

In de omgeving van deze camping kun je de dorpjes Bracciano, Trevignano Romano en Anguillara Sabazia bezoeken.

Rome ligt op een uur treinafstand van Bracciano (Bekijk de dienstregeling vooraf. Er zijn treinen die je in drie kwartier naar Rome brengen, maar ook treinen die er anderhalf uur over doen).

Ook leuk als dagtrip is Ostia Antica.

Caroline Deckx, 10-4-2015
Leuk restaurant op de camping direct op het Meer, waar je heerlijk kan eten voor een klein budget. Zeker Rome bezoeken per rechstreekse trein. Er vaart ook een boot op het Meer en meert aan de 3 dorpjes.
Kavel, 14-1-2015
Leuke dorpjes rond het meer van Bracciano, met de trein goedkoop naar Rome. TIcket ook geldig in de metro.

We hebben een aantal aanbieders voor Roma Flash Sporting voor je op een rij gezet:

Marloes Aarns, 23-11-2014
Heerlijk met de trein naar Rome
yentl119, 18-10-2014
Je moet zowat je hele inboedel meenemen naar deze camping, wil je er een leuke vakantie hebben.
Fam. Hanot, 13-10-2014
Bezoek Rome en ga met de trein ipv met de wagen, rechtstreekse trein vanuit Bracciano.

Jeroen Tops, 13-10-2014
het kasteel van Bracciano, het luchtvaartmuseum. het plaatsje Trevignano vind ik echt heel leuk met als aanrader voor de kleinere kinderen de (gratis) speeltuin. echt super
Daniele, 11-9-2014
Bezoek Rome per rechstreekse trein dat je binnen het uur bereikt. Maak een tocht op het Meer met de toeristische boot die aanlegt bij de schilderachtige dorpjes Anguillara en Trevignano en waar je af en terug op kan stappen. Breng een bezoek aan het imposante Kasteel van Bracciano.
Rein, 9-9-2014
De strandjes van Bracciano en Trevignano Romano zijn aangenamer dan die van de camping. Calcata is een leuk dorpje om te bezoeken. Als je goed uit eten wilt gaan is Ristorante Acqua Delle Donne tussen Bracciano en Trevignano Romano een absolute aanrader.
fam. d'ete, 22-8-2014
Anguillara is een erg leuk dorpje met een gezellig avondmarktje.