40 vragen over Camping Roma Flash Sporting

• Nicole, 15-08-2013

Overnachtingen onderweg

Er leiden meerdere wegen naar Rome.... Ben benieuwd naar routesuggesties; op ons gemak richting de camping met 2x1 overnachting,maar waar? Tot horens! Gr Nicole

ineeggink_1, 16-08-2013

Wij rijden dit al 20 jaar en ons bevalt door Zwitserland het beste. Overnachting in Bologna, volgende dag of een dag later het tweede stuk van de reis. Wij nemen afslag Orte richteing Viterbo Vertrella Sutri dat is de ss 2 en daar de afslag naar Trevingnano nemen. Onderaan de berg rechts naar Bracciano Angliara. Eerst klimt de weg nog licht met een scherpe bocht naar rechts Op het vlakke stuk dat nu volgt en langs het meer loopt zit de ingang van Roma Flash. Veel plezier Ine

• Liana, 14-01-2014

fietsen

Wij willen in augustus naar deze camping. En mijn vraag is of je er ook goed kan (race)fietsen en of er ook een goede verbinding is naar het vliegveld.

ineeggink_1, 16-01-2014

Ja, met de bus naar het station vandaar met de trein naar Rome uitstappen station trastevere daar de trein naar da Vinci nemen. De bus die u moet hebben komt op de camping. Gr INe

liana17953, 16-01-2014

Mijn dochter komt halverwege de vakantie met het vliegtuig en wij kunnen haar niet terug brengen naar het vliegveld. Vandaar de vraag of het mogelijk is om vanaf de camping met het openbaar vervoer gemakkelijk bij het vliegveld te komen?

ineeggink_1, 16-01-2014

Er is een goede verbinding met vliegveld da Vinci Fietsen is mogelijk maar het is niet echt een fiets gebied. De tweede vraag begrijp ik niet goed graag duidelijker omscgrijven. Ine

• Snijders, 31-03-2011

inventaris

Wie heeft er via Vrij uit op deze camping gezeten en weet hoe de huurcaravans er uitzien? Misschien een inventarislijst of foto's.

aad spek, 17-07-2012

sta caravaans zien er prima uit met veel ruimte tussen naast de caravans

• JB, 12-08-2014

Stekker/stopkontact aansluiting

Hoe zijn de stopkontact aansluitingen in de mobile homes? Kunnen onze apparaten gewoon in het kontact of moeten we verloopstekkers meenemen?

ine, 14-08-2014

neemt u voor de zekerheid een verloop mee. Maar as alles goed is kan je er gewoon een stekker in doen. Groeten Ine

We hebben een aantal aanbieders voor Roma Flash Sporting voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
    De Jong Intra
    Suncamp
    Suncamp
    D-reizen
    D-reizen

• Erna, 26-07-2014

Plaats zonder reserveren

Wij vertrekken maandag vanuit Nederland en reizen in etappes. We hebben een caravan van 4.50. We hebben niet besproken. Ik had al eerder een berichtje geplaatst. En antwoord op gehad. Er is altijd wel een plaats? Ik heb begrepen dat plekken aan het meer meestal weg zijn. Maar dat maakt ons niks uit.

Erna, 26-07-2014

Hoi Ine bedankt voor je antwoord. Dan bellen we inderdaad een dag Vantevoren. Wordt er Engels gesproken aan de receptie?

ineeggink_1, 27-07-2014

Ja er word Engels gesproken. Geen enkel probleem dus. Groeten en fijne vakantie en do ze daar de groeten van mij. Ine

ine, 26-07-2014

Er is echt een plek voor u. Alleen niet aan het meer vrees ik. Maar misschien hebt u geluk en komt er net eentje vrij De plaatsen zijn groot genoeg voor u caravan U kunt natuurlijk de dag voor u dankt aan te komen even naar de camping bellen dan houden ze de plek voor u vrij. Veel Plezier Ine

• Cindy, 07-07-2014

Vroeg vertrekken

Wij hebben een caravan geboekt in augustus via Vacance Select, graag wil ik weten of je ook eerder dan 8:00 'smorgens kan vertrekken?? Weet iemand dat, wij zouden graag om 7:00 al weg willen..

ineeggink_1, 09-07-2014

In overleg kunt u eerder vertrekken. Kijk dan de dag er voor evev wat er nog open staat aan kosten. Misschien lopen ze nog met u mee om te kijken of alles bij de mobilhome in orde is. Maar het is dud mogelijk. Veel plezier Groeten Ine

• Suzan, 18-09-2012

Reizen met vliegtuig

Wij willen de volgende zomer eigenlijk met het vliegtuig naar Rome vliegen en dan vanuit het vliegveld richting camping Roma Flash reizen. wie weet welke luchthaven we moeten nemen in Rome er zijn er n.l. meerdere.En is de camping goed bereikbaar vanaf de luchthaven? Heeft iemand een tip hoe we dan het beste kunnen reizen? Moeten we dan een auto huren of is de camping goed bereikbaar met de trein?

ineeggink_1, 20-09-2012

U kunt ook bij het viegveld een auto hren, dat is op de campoing ook heel handig. Voor boodschappen moet u het dorp in en dat is bergop een aardige klim Geen prettige weg om te lopen,alle verkeer raast langs u heen, en in de berm is een behoorlijke greppel.. U kunt wel met de bus gaan hoor maar dan zit je toch aan de bus tijden vast. Hebt u nog meer vragen dan hoor ik dat graag Groeten Ine

suzan_vanrooij, 16-12-2012

Beste Ine, We zitten te kijken naar welke vlucht we het beste kunnen boeken. Maar als ik bij Ryanair kijk kan ik alleen een rechtstreekse vlucht boeken naar Rome (Ciampino) en niet naar Aeroporto Internazionale Leonardo da Vinci di Fiumicino. Voor ons is het handiger als we vanuit Eindhoven vliegen, ligt vliegveld Rome Ciampino ver van de camping? En als we een auto huren kunnen we dit dan het beste op het vliegveld doen? Hoe ver is het rijden vanaf vliegveld Ciampino naar de camping? Alvast bedankt voor de informatie.

ine, 16-12-2012

Hallo Suzan, Het best is een auto te huren op het vliegveld. KIjk wel goed samen met de verhuurder op deuken en beschadigngen en laat die opschrijven,copy voor u zelf houden. Als er geen file's staan rijd u in ongeveer een uur naar de camping, echter de eerst keer is het misschien wat zoeken dus iets langer. Ja het eene vlliegveld ligt iets gunstiger als het andere maar ik zou de goedkoopst vlucht nemen. Vaak kun je bij de vlucht al een auto boeken. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag. Groeten Ine

ine, 19-09-2012

De camping is goed te bereiken . U moet vanaf het vliegveld eerst met de trein naar station trastevere gaan. In Trastevere stapt u over op de trein naar Viterbo dan uitstappen in Brassiano. De trein heeft als nummer fm 3. In Brassiano loopt u het station uit rechts aan houden naar de hoofstraat daa gaat u links af richt kasteel , in het midden van dit stuk is een kiosk aan de rechterkant. hier stopt de bus naar de camping. Vraag wel even aan de chaufeur of u de goede bus heeft er komen meerdere. Hij zet u keurig op de camping af. naam vliegveld is da Vinci.

• macy, 20-01-2011

disco?

Wie weet waar er in de buurt een beetje leuke disco of uitgaansmogelijkheid te vinden is??

Marcel Diender, 07-07-2011

Ik ben een aantal keren op Camping Azzurro geweest (= naast Roma Flash) en ben ook wel eens naar een soort van buitendisco geweest. Was erg leuk, maar weet niet meer zo goed waar het was. Vaak hoor je wel muziek over het meer komen, dus kun je ook gewoon op het geluid afgaan.

• Kristel, 06-03-2011

Huurtent

Heeft er hier iemand ervaring met de huurtenten van de camping?

Laura van der Velde, 22-08-2012

Wij stonden er met Estivant, dat was fantastisch. Mensen die we spraken die een tent van de camping hadden gehuurd waren wel tevreden. Mooie lokatie.

• joop van der lee, 20-10-2011

wie weet hoe groot de plaatsen zijn

Wij hebben geboekt voor volgend jaar. Nu hebben we plaats 80 aangewezen gekregen aan het meer. Weet iemand toevallig of dat een grote plaats is. We hebben een grote caravan en ik ben bang dat we er niet kunnen staan. Op de plattegrond lijkt het een kleine plaats. Alvast bedankt

ine, 13-11-2011

Ja, als u richting de kust rijd is daar Sante Severa.Eenplaatsje waar het strand niet prive is maar waar iedereen terecht kan. Er is een mooi kasteeltje bij. Op het strand zijn ook barretjes en je kunt er een strandstoel huren.

ine, 13-11-2011

Ja, als u naar de kust rijd is daar Sante severa. Een klein plaatsje met een strand waar iedereen op mag komen. Er zijn stoelen te huur en er is een barretje. Ook ligt er een leuk kasteeltje bij. Alle stranden in Italie zijn bjina allemaal prive bezit of van bedrijven of anderen. Maar deze ies vrij toe gangelijk en ligt op een kleine 30 km van de camping. Groeten Ine

ine, 21-10-2011

Plaats 80 is niet groot. Deze staat tussen twee anderen ingeklemd.Waren vroegen twee plaatsen Ik zou als ik u was gaan voor 63 dat is een ruime plaats ook aan het meer. U hebt hiet ook voldoende schaduw. De plaatsen 41 en 42 zijn ook ruim. Ook plaats 103 is een ruime pllats maar ligt iets verder van de reuring van de camping af. Niet afgezonderd hoor.

Succes Ine

ine, 21-10-2011

Ja plaats 80 is een kleine tussen plaats een grote caravan raakt u hier niet kwijt. U kunt niog best voor volgende jaar een andere vragen. GA voor nummer 63 of 41 en 42 of 103. Dit zijn grote plaatsen en aan het meer. Ik weet niet welke tijd u gaat? in het voorseizoen zal het geen probleem zijn. Hoogseizoen is echter wat anders. Maar veel succes. Overigens is de eigenaresse van de camping op het moment in nederland. Als ik haar spreek zal ik het nog even aanroeren.

groeten Ine

Annemieke, 12-11-2011

Wij willen volgend jaar graag naar deze camping, maar wij houden ook heel erg van de stranden aan zee. Zijn er wel leuke badplaatsen met mooie stranden die vanaf deze camping af te rijden zijn?