40 vragen over Camping Roma Flash Sporting

• Fred en Mieke, 05-01-2015

Reserveren in juni 2015

Wij zullen van 7 -11 juni 2015 naar deze camping gaan, zijn er vrije plekken of is reserveren noodzakelijk. n.b. we zijn met een vouwwagen met alleen luifel eraan.

grtz Fred en Mieke

inekeeggink, 08-01-2015

Iik denk dat u de gok wel kunt wagen. U staat dan waarschijnlijk niet aan het meer maar er zijn veel meer mooie plaatsen. Aan het meer kunnen maar 10 combinatie staan. Ik wil volgende week wel voor informeren dan slaan we op de vakantiebeurs en is de eigenaresse er ook.

ineeggink_1, 08-01-2015

Ik lees nu dat u voor in juni komt. Dat is geen enkel probleem u hoeft niet te reserveren. Misschien zien er elkaar dan nog wel. Groeten Ine

• JB, 12-08-2014

Stekker/stopkontact aansluiting

Hoe zijn de stopkontact aansluitingen in de mobile homes? Kunnen onze apparaten gewoon in het kontact of moeten we verloopstekkers meenemen?

ine, 14-08-2014

neemt u voor de zekerheid een verloop mee. Maar as alles goed is kan je er gewoon een stekker in doen. Groeten Ine

• A.Riez, 31-07-2014

Openbaar vervoer richting Rome

Voor september ben ik opzoek naar een camping aan het water om de stad Rome enkele dagen te bezoeken. Ik kwam bij deze camping uit.

Is de stad vanaf de camping goed met het openbaar vervoer te bereiken? En hoe lang doe je daar gemiddeld over?

Miranda, 06-08-2014

Wij zijn 3 x naar Rome geweest met de stoptrein, dan zit je toch wel 1,5 uur in de trein. Stap je wel midden in Rome uit. Terug hebben we 2 x sneltrein gehad, ben je ongeveer 1 uur bezig. Je kunt evt. ook vlak bij station je auto bewaakt parkeren, hoef je ook niet op de bus te wachten.

ine, 02-08-2014

Ja, u kunt een kluisje huren op de camping . Hangen bij de receptie. Groeten Ine

ine, 31-07-2014

JA, Rome is prima met het openbaar te bereiken. De bus gaat vanaf de camping naar het station en daar koopt u een BIRC kaartje.(8 euro) Dit voor de treinreis en het openbaar vervoer de hele dag in Rome. Er zin verschillende station waar de trein langs komt. O.A. st Pietro station vanhier loopt u zo naar de Sint Peter en aanverwante dingen. Een halte er voor stopt ook een metro het station hee Valle Aurelia. Ik hoop u zo ven dienst te zijn geweest voor verdere vragen rustig doen. Groeten INe

ineeggink_1, 01-08-2014

Met bus en trein ongeveer 1 uur. Gr. ine

A, 31-07-2014

Vanaf de camping een bus, dat is even fijn! En hoe lang duurt het ongeveer tot je in Rome bent?

ineke, 01-08-2014

U doet er met bus en trein ruim en uur over. Groeten Ine

• Erna, 26-07-2014

Plaats zonder reserveren

Wij vertrekken maandag vanuit Nederland en reizen in etappes. We hebben een caravan van 4.50. We hebben niet besproken. Ik had al eerder een berichtje geplaatst. En antwoord op gehad. Er is altijd wel een plaats? Ik heb begrepen dat plekken aan het meer meestal weg zijn. Maar dat maakt ons niks uit.

Erna, 26-07-2014

Hoi Ine bedankt voor je antwoord. Dan bellen we inderdaad een dag Vantevoren. Wordt er Engels gesproken aan de receptie?

ineeggink_1, 27-07-2014

Ja er word Engels gesproken. Geen enkel probleem dus. Groeten en fijne vakantie en do ze daar de groeten van mij. Ine

ine, 26-07-2014

Er is echt een plek voor u. Alleen niet aan het meer vrees ik. Maar misschien hebt u geluk en komt er net eentje vrij De plaatsen zijn groot genoeg voor u caravan U kunt natuurlijk de dag voor u dankt aan te komen even naar de camping bellen dan houden ze de plek voor u vrij. Veel Plezier Ine

• Desire, 25-07-2014

met 2 voetbal knullen op vakantie

Hoi het lijkt ons een hele leuke camping nou ben ik benieuwt of er nu nog voor begin augustus voor 2 weken een mobilehome vrij is...en weet iemand of er voor onze knullen van 13 & 10 ook met leeftijd genoten iets te beleven is ..Alvast bedankt

ine, 25-07-2014

Wij komen al 20 jaar op deze camping hij bevalt ons prima. Groeten Ine

desire, 25-07-2014

Bedankt voor je snelle reactive ik had ondertussen al een mail gestuurt nou maar hopen dat er plaats is het lijkt me namelijk erg leuk om hier heen te gaan..ik begrijp dat jullie er al een aantal jaren naar toe gaan?

desire, 25-07-2014

Ik ben nu met de camping heen en weer aan het mailen we willen graag 2 weken. kijken of dat gaat lukken hoop het wel. erg fijn dat er door de camping ook zo snel gereageert wordt.

ine, 25-07-2014

Of er nog een Mobil home vrij is weet ik niet. even een mailtje nar de camping en zeg gelijk welke u het liefste heeft. Noem mijn naam er maar bij Ine Voor kinderen van die leeftijd zijn er zeker meer en die vermaken zich prima met de ander jeugd. gr Ine

• Ties Jansen, 19-07-2014

WiFi

Is er WiFi op de camping en wat kost dit?

Ties Jansen, 26-07-2014

Oke, bedankt voor de informatie. Grt Ties

ine, 21-07-2014

J e er is Wi-Fi op de camping. Alleen iedere plaats heeft niet even goede ontvangst. Het kost 20 euro per week u kunt echter ook per dag kopen. Gr INe

• Karin, 17-07-2014

Het meer

Kan iemand vertellen of er veel steentjes in het begin van het meer liggen....is het voor kinderen nodig is om met waterschoenen het meer in te gaan?

ine eggink, 19-07-2014

IK zou zeker water schoenen aanbevelen. Het zijn geen kleine maar grotere stenen, het is prettiger met schoenen aan. Ik doe het zelf tenminste altijd. Ook voor de veiligheid. Groeten Ine

• Cindy, 07-07-2014

Vroeg vertrekken

Wij hebben een caravan geboekt in augustus via Vacance Select, graag wil ik weten of je ook eerder dan 8:00 'smorgens kan vertrekken?? Weet iemand dat, wij zouden graag om 7:00 al weg willen..

ineeggink_1, 09-07-2014

In overleg kunt u eerder vertrekken. Kijk dan de dag er voor evev wat er nog open staat aan kosten. Misschien lopen ze nog met u mee om te kijken of alles bij de mobilhome in orde is. Maar het is dud mogelijk. Veel plezier Groeten Ine

• Miranda, 21-04-2014

Reddingsvesten

Wij hebben een rubberbootje voor 3 personen die wij graag mee willen nemen naar deze camping. Heb ik het goed begrepen dat je ook hiervoor verplicht bent een reddingsvest te dragen?

ineeggink_1, 26-04-2014

Ja, die gaan door de regel niet zo ver het water op Het meer is160meter diep en koud. Aan de kanten valt dit mee door dat het daar ondieper is. Groeten ine

Miranda, 26-04-2014

Ik vroeg me af hoe het dan eigenlijk zit met andere opblaasbare spullen zoals bv een luchtbed. Mag je hier wel gewoon mee het meer in?

Ine, 23-04-2014

Ja, een reddingsvest is verplicht gesteld en er word op gecontroleerd Verder kan het geen probleem zijn Groeten Ine.

• michielhartman, 16-03-2014

moblihome

we komen bij jullie van 21 tot 30 aug. 2014. hebben geboekt via Arke. vraag is nu hoe kunnen we in aanmerking komen voor een van de nieuwe moblihomes?

ineeggink_1, 18-03-2014

Dat moet u aangeven aan Arke. Zij huren een x aantal mobilhomes op de camping en verhuren deze. Zij hebben hun eigen mobilhomes op de camping Dus bij Arke melden wat u wilt. Ik wens u een hele fijne vakantie en alvast veel voorpret. Groeten INe