Camping Roma Flash Sporting

8,1

40 reacties Camping Roma Flash Sporting

Reserveren in juni 2015

Fred en Mieke, 5-1-2015

Wij zullen van 7 -11 juni 2015 naar deze camping gaan, zijn er vrije plekken of is reserveren noodzakelijk.

n.b. we zijn met een vouwwagen met alleen luifel eraan.

grtz Fred en Mieke

2 reacties

Stekker/stopkontact aansluiting

JB, 12-8-2014
Hoe zijn de stopkontact aansluitingen in de mobile homes? Kunnen onze apparaten gewoon in het kontact of moeten we verloopstekkers meenemen?

Openbaar vervoer richting Rome

A.Riez, 31-7-2014

Voor september ben ik opzoek naar een camping aan het water om de stad Rome enkele dagen te bezoeken. Ik kwam bij deze camping uit.

Is de stad vanaf de camping goed met het openbaar vervoer te bereiken?

En hoe lang doe je daar gemiddeld over?

6 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Roma Flash Sporting voor je op een rij gezet:

Plaats zonder reserveren

Erna, 26-7-2014

Wij vertrekken maandag vanuit Nederland en reizen in etappes.

We hebben een caravan van 4.50. We hebben niet besproken. Ik had al eerder een berichtje geplaatst. En antwoord op gehad. Er is altijd wel een plaats? Ik heb begrepen dat plekken aan het meer meestal weg zijn. Maar dat maakt ons niks uit.

3 reacties

met 2 voetbal knullen op vakantie

Desire, 25-7-2014

Hoi het lijkt ons een hele leuke camping nou ben ik benieuwt of er nu nog voor begin augustus voor 2 weken een mobilehome vrij is...en weet iemand of er voor onze knullen van 13 & 10 ook met leeftijd genoten iets te beleven is ..Alvast bedankt

4 reacties

WiFi

Ties Jansen, 19-7-2014
Is er WiFi op de camping en wat kost dit?
2 reacties

Het meer

Karin, 17-7-2014

Kan iemand vertellen of er veel steentjes in het begin van het meer liggen....is het voor kinderen nodig is om met waterschoenen het meer in te gaan?

Vroeg vertrekken

Cindy, 7-7-2014
Wij hebben een caravan geboekt in augustus via Vacance Select, graag wil ik weten of je ook eerder dan 8:00 'smorgens kan vertrekken?? Weet iemand dat, wij zouden graag om 7:00 al weg willen..

Reddingsvesten

Miranda, 21-4-2014
Wij hebben een rubberbootje voor 3 personen die wij graag mee willen nemen naar deze camping. Heb ik het goed begrepen dat je ook hiervoor verplicht bent een reddingsvest te dragen?
3 reacties

moblihome

michielhartman, 16-3-2014
we komen bij jullie van 21 tot 30 aug. 2014. hebben geboekt via Arke. vraag is nu hoe kunnen we in aanmerking komen voor een van de nieuwe moblihomes?