Camping Roma Flash Sporting

8,1

40 reacties Camping Roma Flash Sporting

Mooiste mobilhome

hans, 20-11-2011

Op de site staat een foto met als titel "mooiste mobile home".

Zijn deze (stenen) accomodaties ook te boeken en waar staan deze op de camping?

2 reacties

Verschillen in mobile homes div aanbieders

Annette, 14-11-2011
Is er verschil in mobile homes van Vrij Uit (type paradise), D-reizen en Arke/holland international (type Prestige)? Qua grootte, comfort, nieuw/oud en schaduwplaats?
5 reacties

wie weet hoe groot de plaatsen zijn

joop van der lee, 20-10-2011
Wij hebben geboekt voor volgend jaar. Nu hebben we plaats 80 aangewezen gekregen aan het meer. Weet iemand toevallig of dat een grote plaats is. We hebben een grote caravan en ik ben bang dat we er niet kunnen staan. Op de plattegrond lijkt het een kleine plaats. Alvast bedankt
5 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Roma Flash Sporting voor je op een rij gezet:

D-reizen

Welke mobilehomes staan het mooist?

Freek, 9-9-2011
Welke mobile homes staan het mooist op deze camping? Zijn verschillende aanbiders en zie dat sommige op een redelijk open plaats zijn. Ben benieuwd naar de reacties.
3 reacties

kinderen

Karin Derhaag, 18-6-2011

Wij staan van 10-7 tot 22-7 op Roma-Flash.

Mijn kinderen van 10 (j) en 14 (m) vragen zich af of er in deze periode nog meer kinderen van hun leeftijd zullen zijn.

inventaris

Snijders, 31-3-2011

Wie heeft er via Vrij uit op deze camping gezeten en weet hoe de huurcaravans er uitzien?

Misschien een inventarislijst of foto's.

Huurtent

Kristel, 6-3-2011
Heeft er hier iemand ervaring met de huurtenten van de camping?

disco?

macy, 20-1-2011
Wie weet waar er in de buurt een beetje leuke disco of uitgaansmogelijkheid te vinden is??

BBQ

Henkie, 19-6-2010
Mag je BBQ-en met kolen op deze camping?

stroom

pas, 17-5-2009
ik zou wel eens willen weten hoe veel ampere zekering de camping heeft bvd fam pas