Camping Roma Flash Sporting

8,1

40 reacties Camping Roma Flash Sporting

welke campingplaats

René Post, 24-5-2013

Hallo, wij hebben het plan om deze zomer naar Camping Roma Flash te gaan. Ik heb van Maria een aantal plekken die nog vrij zijn doorgekregen. Een aantal waar de auto naast de tent geparkeerd kan worden en een aantal zonder auto. Zijn de prijzen van deze plekken gelijk?

Ik heb begrepen dat veel plekken vooral in de schaduw liggen, wat bij veel mensen somber over is gekomen (zoover). Zijn er ook plekken bij die zowel schaduw als zon hebben. Wat zijn de temperaturen in augustus gemiddeld, zowel 's avonds als overdag.

Ik twijfel over plek 211 en 212 (met auto), plek 83, 104, 105, 118, 122 (zonder auto). Ik heb geen foto's gezien hoe de plekken er ongeveer qua grootte uitzien. Zijn die te mailen. Op de website zie ik een oude foto, waaruit het lijkt dat 211 en 212 volop in de zon liggen en de overige volop in de schaduw ....

We hebben vorig jaar in Spanje te dicht bij het openbare strand gestaan met onze gehuurde caravan en dat is niet zo goed bevallen wat geluidsoverlast betreft. Vandaar onze bestudering van de plattegrond.

Veel vragen. Alvast bedankt voor het beantwoorden.

gr. René

4 reacties

pasje

van den Berg, 17-5-2013

Weet iemand ook of je op de camping nog met een pasje moet betalen ,lees er niets meer over.

Op de plekken waar je met een auto mag staan ,is daar ook wifi aanwezig ?

2 reacties

sport in de buurt en op de camping?

yo wouters, 14-5-2013
Weet iemand of het meer mogelijkheid geeft om te windsurfen? Is er genoeg wind, zijn er planken te huur en zwemvesten? Hoe zijn de sportmogelijkheden voor tieners op de camping en in de buurt verder?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Roma Flash Sporting voor je op een rij gezet:

Reizen met vliegtuig

Suzan, 18-9-2012

Wij willen de volgende zomer eigenlijk met het vliegtuig naar Rome vliegen en dan vanuit het vliegveld richting camping Roma Flash reizen. wie weet welke luchthaven we moeten nemen in Rome er zijn er n.l. meerdere.En is de camping goed bereikbaar vanaf de luchthaven?

Heeft iemand een tip hoe we dan het beste kunnen reizen? Moeten we dan een auto huren of is de camping goed bereikbaar met de trein?

4 reacties

bakker

michielhartman, 20-7-2012
ben benieuwd of er in de directe omgeving een bakker of zoiets is. wel lekker om in de ochtend verse broodjes te hebben. en kan je van te voren ook een voorkeur aangeven voor een moblihome qua plek en of een nieuwe of zo?
2 reacties

Strand bij de zee

Peter, 24-6-2012
Iemand ervaring met een mooi zeestrand in de buurt. Hoe lang rijden?

Draadloos internet

Dijkstra, 1-6-2012
Weet iemand of er draadloos internet beschikbaar is en zo ja tegen welke prijs

Windsurfen

Hanneke, 23-4-2012

Hallo allemaal,

dit jaar hebben we een plekje gereserveerd op deze camping. Is het mogelijk om spullen voor het windsurfen te huren op de camping? Of moet je die zelf meenemen?

Groeten,

Hanneke

1 reactie

Reservering in hoogseizoen noodzakelijk?

Martijn, 20-4-2012
Wij willen deze zomer zo rond half augustus misschien naar deze camping, is het nodig om te reserveren of kun je er gewoon op de bonnefooi naar toe en is er altijd wel een plekje voor een caravan?

bootje

debby, 8-12-2011

hallo,

is er iemand weet of je een kleine rubberboot mee mag nemen met een kleine buitenboord motor?

groetjes debby