Camping Porticciolo

Camping Porticciolo
8,5

4 tips over Camping Porticciolo

hansjch, 26-8-2014
We zijn hierheen gegaan om dichtbij Rome te kamperen maar dat was wat betrekkelijk; Met het OV waren we anderhalf uur onderweg naar de St. Pieter en met de auto een uur.
Anne Datema, 17-7-2013
Een rondvaartboot gaat meerdere dagen per week, 3 of 4x op een dag het meer rond. Je kan zo ook de 2 andere dorpen aan het meer bezoeken en genieten van het mooie uitzicht. Via de kustlijn loop je zo naar het opstappunt van de boot. Erg mooi! En kost maar €5.
Evert-Jan van der Hart, 2-7-2013
Pizza eten op de camping is voor een paar keer prima te doen en niet duur.

Koos en Rinet, 1-7-2012

Veel natuur en leuke dorpjes in de omgeving.

Zeearenden boven het meer.

Geen Bevers (volgens de campinginfo) maar Beverratten in het meer (overigens geen gevaar of overlast van) die 'savonds te zien zijn.

Prima Pizza eten op de camping.

Winkeltje op de camping met broodservice met ruime openingstijden.

De zee op 20 km.

Camping heeft busservice richting station, heen.