Camping Azzurro

Camping Azzurro
9,1

10 reviews over Camping Azzurro in het Nederlands

Mooiste camping aan het meer van Bracciano!

Amelie
21-8-2019

Mooiste en fijnste camping aan het meer van Bracciano. Goede sfeer en pizza’s uit de houtoven. Heerlijk zwemmen. Pingpongtafel en voetbalveldje aanwezig en voor de kleintjes een speeltuintje. Aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk

Arnold
26-7-2018

Een kleine oase aan het meer. Een camping met een echte Italiaanse sfeer, een vriendelijke eigenaresse die goed Engels spreekt, goede prijs kwaliteit verhouding voor het eten en klassiek, functioneel, sanitair. Een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome. De plaatsen zijn goed beschut en met de wind vanaf het meer is er altijd verkoeling.

camping met veel vaste gasten.

Erik
7-8-2011

Op de camping zitten veel vaste (Italiaanse) gasten. Hierdoor is het in het weekend vaak druk, maar doordeweeks is er goed te doen. Er staan relatief weinig Nederlanders en de Nederlanders die er staan zijn veel op pad. De omgeving loont echt de moeiten. Er is in de buurt veel te doen en te zien, Florence, dorpjes om het meer en niet te vergeten zwemmen in het meer. De eigenaresse is erg vriendelijk en wil je zo goed mogelijk helpen. Ze verkoopt treinkaarten waardoor je voor weinig geld met het openbaar vervoer naar Rome kunt. Wat tevens ook een echte aanrader is. Wij zouden het geen probleem vinden om nog een keer terug te gaan naar deze camping.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader!

cor
29-7-2010

Camping Azurro is een heerlijke camping aan het meer van Bracciano. Het is er heerlijk rustig met niet teveel Nederlanders. De Italianen zijn vriendelijke mensen. Je wordt aan de receptie heel correct en vriendelijk geholpen ( engels ). Het meer is super helder en prima van temperatuur. Om Rome te bezoeken is deze camping een echte aanrader. De trein vertrekt vanuit het dorp. De kaartjes koop je op de camping. Gemakkelijker kan het niet.

Gereisd Met partner in Tue Jul 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie gehad!

angela
25-7-2010

Wij zaten in een chalet aan de rand van de camping. Prima prijs/kwaliteit. Zelfs airco en goede WIFI (voor maar 5 euro per week). Aardige personeel, heerlijk schoon meer. Konden hier heerlijk uitrusten.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 25 2010 22:54:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad

Anouk
5-7-2010

Camping Azzuro is een kleine camping met erg veel schaduw en een heerlijk meer waar je kunt afkoelen. Op het moment dat wij er waren, waren er weinig Nederlanders en dat vonden wij heerlijk. Er is veel in de omgeving te doen en met de trein naar Rome is spotgoedkoop en vrij dichtbij.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Linda
29-6-2010

Heerlijke rustieke Italiaans camping zonder al te veel toeters en bellen. Puur genieten! Eigenaresse Rosanna is heel gastvrij. Wij gaan dit jaar weer! Onze 4 kinderen moeten altijd wel even wennen aan het feit dat er geen animatie is maar na een dag beginnen ze zelf dingen te verzinnen. Klein speeltuintje aanwezig. Nadeel zijn de stenen als je net het water in loopt. Waterschoenen mee! Meer is kraakhelder en een lekkere temp.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Rustige en mooie camping aan het meer

Haan
7-8-2009

Kleine, rustige en relaxte camping. Veel schaduw door de olijfbomen dus niet te heet. De camping zit direct aan het meer, dus kan je telkens heerlijk afkoelen. Het meer is geweldig schoon en helder. Het was ook zeker niet tè koud of te warm. Echt een prachtig meer. Niet veel nederlanders. Bloemen vooraan de camping worden elke dag water gegeven en de camping word verder ook heel goed onderhouden. Het sanitair is niet zo mooi, maar wel schoon! Douchen met warm water moet met muntjes (30 ct per muntje, 1 muntje is 3 minuten). Conclusie: Mooie en rustige camping met prachtig meer. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2008

Super camping!

G. Bollen
22-8-2008

Camping mooi gelegen aan lago Bracciano. Direct toeging tot meer met eigen strandje met ligweide. Veel schaduw bij de plekken. Veel informatie verkrijgbaar op receptie. Ideaal om vanuit het dorpje Bracciano met de trein naar Rome te gaan. Ook ben je vanaf de camping snel op het strand in Ladispoli!

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Komen al sinds 1996 op de camping

hester kuper
6-12-2007

Komen al sinds 1996 op de camping. Heerlijk Italiaans familie kamp. Vrije keus plaatsen. Hebben nog nooit hoeven te reserveren. Prima toegang tot het meer, eigen strand. Aan het strand(je) 'restauranttent'. Prima kwaliteit, mooi uitzicht ook 's avonds. Rome prima per trein bereikbaar. Veel te zien in omgeving. Camping niet bedoeld voor mensen die 'animatie'zoeken.

Gereisd Met partner in december 2007

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Azzurro in Bracciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Azzurro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.