Hotel Loriana Park

7.8GoedScore uit 47 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

47 Reviews over Loriana Park

• 8Ellis etc.27-01-2018

Heerlijk weekje aan het meer van Bolsena

Samen met mijn vriend en een bevriend stel hebben wij een weekje doorgebracht in het Loriana Park hotel in Bolsena. Een heerlijk stukje Italië. We boekten op basis van halfpension; het ontbijt is beperkt en raakte we al snel beu. Het diner was afwisselend genoeg voor deze week. Elke avond kan je bij het ontbijt een aantal keuzes maken voor het diner. Soms heerlijk, soms wat minder (taartje dat nog bevroren was). Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam (extra credits voor de ober/archeoloog zonder baan). Lekker zwembadje, leuk park waar het hotel op staat. Fijne, ruime balkons. Er werd goed schoongemaakt en als er iets mis wat werd dat opgelost. Helemaal fijn.

Bolsena is ook leuk als locatie. We hebben gewaterfietst op het meer, we hebben Orvieto, Perugia en Assisi bezocht. Heerlijk IJs in de omgeving, fijna pizza's als lunch en hardlopen was ook fijn langs het strandje.

Heerlijke vakantie.

• 10Fam van Remmen27-01-2018

Openbaring van de Etruskisch beschaving

Deze reis gaat over het onbekende Italië

• 10Carmela Di28-08-2016

Meravigliaaaaaaaaaa

Tutto mi è piaciuto tuttooooo è un posto incantevole tutto funziona alla perfezione i titolari come il servizio è meraviglioso non vediamo l'ora di ritornarciiiiii

• 10Renata TIGLI BARBIERI30-05-2016

Ottima location, ottimo servizio e max. gentilezza

Ho soggiornato in questo bellissimo Hotel per la prima volta l'anno scorso e poichè ci siamo trovati beniossimo il penultimo fine settimana di questo mese di maggio siamo ritornati mio marito ed io insieme ad una coppia di ns.amici.Che dire di più? Locotion magnifica proprio affacciata sul lago, gentilezza e cortesia, servizio inappuntabile. Assolutamente da consigliare per un soggiorno assolutamente rilassante. Renata TIGLI BARBIERI

• 9Andrea22-05-2016

Struttura accogliente ben posizionata, consigliata

Ho soggiornato una notte all’hotel Loriana Bolsena una notte a aprile. Giudizio più che positivo . Gentile accoglienza situato in ottima posizione , “proprio in riva al lago” Pulizia nelle camere, mangiare buono e prezzo onesto, sicuramente consigliato

• 7Hannie Willems11-09-2015

Prima hotel!

Prima en fijn hotel als uitvalsbasis voor mooie steden en tripjes in de omgeving. Heel behulpzaam en lief personeel, alles wordt prima onderhouden. Het eten in het hotel kan wat uitgebreider, herhaling van steeds dezelfde gerechten. Ook het ontbijt mag wat uitgebreider. Maar verder is het TOP!

• 10ronny en ingrid03-06-2014

fantastich hotel

een heel leuk hotel , niets is te veel voor de dames van het hotel , eten is heel lekker , voldoende keuze. kamers worden elke dag gereinigd. het zwembad is netjes onderhouden, wij komen zeker terug.

• 8r_mul1401-07-2013

Prima hotel op mooie plek, een aanrader.

Wij hebben met zijn drieën (twee kamers) in het hotel gelogeerd gedurende twee weken en vinden het een heel fijne plek. De dames die het hotel runnen is niets teveel. Als er is stuk was, werd dit dezelfde dag gerepareerd. Het eten is een dagelijkse keuze uit drie voor, drie hoofd- en twee nagerechten en bevat voldoende keuze voor twee weken mits je niet steeds hetzelfde wilt. Het hoofd gebouw, de tuinen en zwembad worden dagelijks goed onderhouden. De bijgebouwen waarin wij verbleven worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken etc. Ook wekelijks bedlinnen wissel of eerder als het nodig is. Wel is er incidenteel extra drukte i.v.m. verblijf van groepen voor een huwelijksfeest. Veel ouderen hebben wij niet gezien maar wel regelmatig andere Nederlandse- en Belgische gasten ontmoet die ook tevreden zijn over het hotel en de verzorging. Voor ons een plek en hotel om nog eens terug te komen zoals andere Nederlanders die wij gesproken hebben ook regelmatig doen.

• 7Niet belangrijk02-01-2013

Niet slecht, maar kan nog veel beter

Plus:

• Ligging
    • Prijs (en prijzen in de bar)
    • Rust/omgeving
    • Fraaie tuin
    • Gratis parkeren bij accomodatie
    • Veilige omgeving
    • vrij rustig zwembad
    • schoon

Min:

• Zeer beperkt ontbijt, te weinig keuze en variatie
    • Avondeten ook te beperkte keuze als je er lang zit, kwaliteit eten ook lang niet altijd even goed (sommige deserts nog half bevroren bv)
    • Airco werkt zeer matig (te geringe capaciteit) en als de schoonmaak in het gebouw is zelfs helemaal niet (!)
    • schoonmaak midden op de dag (Siesta tijd!)
    • Onderhoud zwembad kan duidelijk beter, niet alle filters werkten even goed

Hotel wordt veel bezocht door bejaarden, is hier ook prima geschikt voor. Gratis WIFI alleen rondom hoofdgebouw/bar, NIET in bijgebouwen.

Centrum Bolsena is 5 min. lopen en erg gezellig. Nog diverse restaurantjes, ijstenten en barretjes. Bolsena is wel toeristisch, maar staat nog in de kinderschoenen daarin (gelukkig).

Receptie hotel was vriendelijk en behulpzaam.

• 10Cees19-11-2012

Droomplek

Geweldig hotel in een fantastische omgeving!

Hotel Loriana Park info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar