Hotel Loriana Park

7.8Goed

47 reviews over Hotel Loriana Park

• 2018
    8Ellis etc.27-01-2018

Heerlijk weekje aan het meer van Bolsena

Samen met mijn vriend en een bevriend stel hebben wij een weekje doorgebracht in het Loriana Park hotel in Bolsena. Een heerlijk stukje Italië. We boekten op basis van halfpension; het ontbijt is beperkt en raakte we al snel beu. Het diner was afwisselend genoeg voor deze week. Elke avond kan je bij het ontbijt een aantal keuzes maken voor het diner. Soms heerlijk, soms wat minder (taartje dat nog bevroren was). Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam (extra credits voor de ober/archeoloog zonder baan). Lekker zwembadje, leuk park waar het hotel op staat. Fijne, ruime balkons. Er werd goed schoongemaakt en als er iets mis wat werd dat opgelost. Helemaal fijn.

Bolsena is ook leuk als locatie. We hebben gewaterfietst op het meer, we hebben Orvieto, Perugia en Assisi bezocht. Heerlijk IJs in de omgeving, fijna pizza's als lunch en hardlopen was ook fijn langs het strandje.

Heerlijke vakantie.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Fam van Remmen27-01-2018

Openbaring van de Etruskisch beschaving

Deze reis gaat over het onbekende Italië

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

7Hannie Willems11-09-2015

Prima hotel!

Prima en fijn hotel als uitvalsbasis voor mooie steden en tripjes in de omgeving. Heel behulpzaam en lief personeel, alles wordt prima onderhouden. Het eten in het hotel kan wat uitgebreider, herhaling van steeds dezelfde gerechten. Ook het ontbijt mag wat uitgebreider. Maar verder is het TOP!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10ronny en ingrid03-06-2014

fantastich hotel

een heel leuk hotel , niets is te veel voor de dames van het hotel , eten is heel lekker , voldoende keuze. kamers worden elke dag gereinigd. het zwembad is netjes onderhouden, wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8r_mul1401-07-2013

Prima hotel op mooie plek, een aanrader.

Wij hebben met zijn drieën (twee kamers) in het hotel gelogeerd gedurende twee weken en vinden het een heel fijne plek. De dames die het hotel runnen is niets teveel. Als er is stuk was, werd dit dezelfde dag gerepareerd. Het eten is een dagelijkse keuze uit drie voor, drie hoofd- en twee nagerechten en bevat voldoende keuze voor twee weken mits je niet steeds hetzelfde wilt. Het hoofd gebouw, de tuinen en zwembad worden dagelijks goed onderhouden. De bijgebouwen waarin wij verbleven worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken etc. Ook wekelijks bedlinnen wissel of eerder als het nodig is. Wel is er incidenteel extra drukte i.v.m. verblijf van groepen voor een huwelijksfeest. Veel ouderen hebben wij niet gezien maar wel regelmatig andere Nederlandse- en Belgische gasten ontmoet die ook tevreden zijn over het hotel en de verzorging. Voor ons een plek en hotel om nog eens terug te komen zoals andere Nederlanders die wij gesproken hebben ook regelmatig doen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7Niet belangrijk02-01-2013

Niet slecht, maar kan nog veel beter

Plus:

• Ligging
    • Prijs (en prijzen in de bar)
    • Rust/omgeving
    • Fraaie tuin
    • Gratis parkeren bij accomodatie
    • Veilige omgeving
    • vrij rustig zwembad
    • schoon

Min:

• Zeer beperkt ontbijt, te weinig keuze en variatie
    • Avondeten ook te beperkte keuze als je er lang zit, kwaliteit eten ook lang niet altijd even goed (sommige deserts nog half bevroren bv)
    • Airco werkt zeer matig (te geringe capaciteit) en als de schoonmaak in het gebouw is zelfs helemaal niet (!)
    • schoonmaak midden op de dag (Siesta tijd!)
    • Onderhoud zwembad kan duidelijk beter, niet alle filters werkten even goed

Hotel wordt veel bezocht door bejaarden, is hier ook prima geschikt voor. Gratis WIFI alleen rondom hoofdgebouw/bar, NIET in bijgebouwen.

Centrum Bolsena is 5 min. lopen en erg gezellig. Nog diverse restaurantjes, ijstenten en barretjes. Bolsena is wel toeristisch, maar staat nog in de kinderschoenen daarin (gelukkig).

Receptie hotel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Cees19-11-2012

Droomplek

Geweldig hotel in een fantastische omgeving!

Alleen gereisd in oktober 2012

• 9Boukje en Meinte18-04-2012

Loriana , een hotel om op terug te komen !

In 2010 en 2011 verbleven we in Hotel Loriana en zien uit naar ons derde verblijf in 2012. Dat zegt genoeg : echt een hotel om op terug te komen. Een prima hotel, vriendelijke mensen, uitstekende keuken, prijs kwaliteitverhouding goed en een uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan rijke culturele centra zoals Orvieto, Montefiascone, Viterbo, Todi enz.,enz, enz.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Maarten04-09-2011

prima *** hotel

Het is een goed * hotel, hotel zelf ziet er netjes uit, je wordt er goed geholpen. Het hotel ligt enkele meters van het meer, prachtig uitzicht. We hadden alleen ontbijt, dit is het enige waar we minder tevreden over waren, zag er netjes uit, maar het aanbod was: weinig keus en niet gevarieerd.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Karolien Boonen24-08-2011

charmant, typisch Italiaans!

Hotel Loriana Park is een echt charmant Italiaans hotel. Prijs-kwaliteit uitstekend! Wij hadden 2 mooie ruime kamers met terras en tuintje. Er komen vooral veel (wat oudere) Italianen met vakantie wat voor een typisch sfeertje zorgt (wat wij wel konden appreciëren). Een rustig zwembad, bediening aan tafel, ideaal gelegen,... Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Loriana Park info